tisdag 17 april 2012

Snö...och sol.....arbetsterapeut..och mammografi....

Godmorgon..mina vänner...!!!
Var ett litet puder..av snö..i morse när jag vaknade...solen strålade...så ljuvligt....!!!

Men sen blev det mulet..och kom stora..stora snöflingor....man tror knapp sina ögon....men NU..skiner solen igen..hoppas att den tänker, fortsätta göra det..resten av dagen..!!

Avnjutit frukost..i lugn och ro..bara såå mysigt!!

Om en stund skall jag träffa älskade Josefine..för en fika...mys...!!!

Sen i em skall jag till arbetsterapeuten...tummen är fortfarande såå svullen...och efter det skall jag på mammografi...vilket jag tycker gör såå ont...phu...
 Känns som om brösten hänger nere på knäna när det är över...:)

När jag gjorde detta förra gången..så höll jag på att svimma...ni kan tänka er synen..att bli hängande i ett bröst..då kan man prata om Långbens öron..ha ha...

Nu mina vänner..önskar jag er.. en fortsatt härlig dag...!!!

Det är DU..som är manusförfattaren till din egen bok...!! Så ta fram dagens blad...skriv det.. precis.. som DU vill ha det..och inte som någon annan förväntar sig!!!
För tänk..på..att det är Ditt liv det gäller..och Du gör det ...precis till vad det blir...!!
Så fånga och skapa dagen....!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Mammografi...bra att det finns men jag lider med dig. Det är inget man gör för nöjes skull. Jag plågades för två veckor en så nu dröjer det ett tag. Skönt!!
    Hoppas arbetsterapeuten kan hjälpa dig med din svullna tumme. Låter inte skönt det heller.

    Ha en skön dag.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Ha en mysig dag nu, med fika och allt. Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Halloj Mysan...Passa på flaxöronen idag och fastna inte i maskinen...:).. Flåt..Kunde inte låta bli..Mina kalebassar kom ju på lösdrift igen så de går nog bra. Ja nu får de allt sluta snöa. Fram med sol och värme. Skriver så de glöder i min bok jag. Ha en fin dag hjärtat..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. hahaha,ja långbens öron var en bra beskrivning! Javisst jästrans va ont det göör men så bra att det finns..Tack för berömmet om min frisyr! Lycka till med din nästa vecka! ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  5. Underbart att äntligen ha fått tillgång till din blogg! Känns bra att få en daglig kontakt. Saknar mitt boende i Uddevalla!!! Ha en underbar kväll. Kram MayBritt

    SvaraRadera
  6. Hej! Underbart att äntligen ha fått ordning på min dator! Din blogg gör att jag känner mig lite närmare,men samtidigt saknar jag Uddevalla än mer!! Kram MayBritt

    SvaraRadera
  7. Hej! usch mammografi är inge kul! tur det går rätt fort! i af ;) i dag har vi alla väder sol regn o hagel rena April vädret! kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika