tisdag 17 april 2012

Långbens öron...eller inte....!!!

Fick inte det..utan slutade med tax öron..hihi....
Gjorde inte riktigt lika ont att göra mammografi idag....
För första gången... fick jag se röntgenbilder..av mina bröst..och det berodde på..att jag fick ta om en bild..för det blev ett veck..på den ena bröstbilden.....

Har även varit hos arbetsterap..hon är bekymrad över min tumme..kallade även på en annan aretsterap....så dom gjorde..en ny ortros..och sedan så skall jag tillbaka igen...redan på torsdag...då skall det göras en ortros som jag skall ha på natten...måste bli av med svullnaden..både på handen och tummen....

Annars har jag fikat med Josefine..och vi har ondgjort oss över vädret....snöat..haglat...regnat..blåst..och nu skiner solen..!!

Nu på em..kom lilla mamma..så hon skall vara här ett par dagar...

Jag önskar er en fortsatt mysig kväll...och May-Britt...Välkommen till min blogg...och du är ju jätteduktig..du klarade ju av att kommentera!!!! Tack för dom....!!


Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Ja, vad gör man inte för sina vänner!! Natten är sen och jag är vaken. O du är ju en av mina närmaste o käraste vänner sådå blir det dig jag skriver till.Har ett meddelande som sitter på ett skåp i köket. Fick det av Anki för många år sedan,men som fortf säger så mycket. "Den som varit riktigt knäckt vet att det bara kan bli bättre." SOV GOTT MIN VÄN, så ses vi på fredag, Kram MB

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Mysigt att ha lilla mor hos sig! Ja detta väder, men det ska väl ner så vi får väl tåla oss! Hoppas det fixar sig med din tumme! Ha det gott! Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. Hoppas du blev nöjd med bröstbilden? ;)
    Skämt å sido... ;) :) Ha en fin onsdag!
    Kram / Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika