torsdag 26 april 2012

Regn.....

Undrar hur många gånger..jag skrivit det den senaste tiden...??
Att det regnar..alltså...vilket det givetvis gör även idag....!!

Godmorgon på er förresten..och Grattis Josefine på namnsdagen..:)

Idag blir det Blomsterkroken..och fika med Anki...sen i eftermiddag..skall jag hem till en ny bekant som heter Ann-Louise...skall bli jättetrevligt!!
Alltid kul med nya bekantskaper!!

Sen senare i eftermiddag..blir det en tur till BlomsterLandet..med Josefine...tänkte att jag skulle hitta ngt liitet till min balkong...köpte ju en grön matta till balkongen igår...ni vet säkert vad jag menar...ser ut som gräs..och har små plastknoppar under...för att leda bort vattnet.
Kommer att bli jättebra..har ju haft funderingar på plattor i hårdplast el trä..men nu blev det detta ist..!!

Jag önskar er alla...en fantastisk torsdag...!!

Som DU säker redan vet...så kommer DU aldrig först...om DU går i andras fotspår...
Så gå din egen väg..och gör det som känns rätt för just dej...och inte det som andra förväntar sig att du skall göra...!!
För det är ju just DU...som bestämmer över ditt eget liv..och gör det till..vad det blir..!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Visst längtar lite extra efter sol och sommar just nu?! Igår fick vi ha sol i några timmar. Men nu är det dags för regn igen. Enda fördelen med det är att snön smälter lite snabbare. Hahaha, så alltid nåt!

    Åh, vad härligt det låter att fara till Blomsterlandet. Vill också dit. Men det närmaste är i Luleå och dit är det mer än 10 mil!

    Oj, vad jag skrev mycket nu!

    Hoppas du får en alldeles underbar dag!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  2. Hej fina du ♥ roligt med nya bekantskaper!det är ju inte så ofta man träffar nya bekanta.Ja du detta regnande....kram kram Jessi ca

    SvaraRadera
  3. Hej gumman! Heter din dotter Therese också? Fint namn...Jaadu vi har klarat oss undan regnet så när på ett par skurar,vilken tur när dom håller på där ute! Har gått in nu efter att ha hjälpt dom lite o köra undan skit! Är trötter nu minsann..vill se bonden från Danmark halv nio:)) Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  4. Halloooo vännen!!

    Nu är det mysigt att få sätta igång med fixandet av balkonger och altaner..utemöbeln skall fram i helgen..har jag bestämt!! :)

    ha en riktigt fin lååånghelg nu!! Kram Sanne

    SvaraRadera
  5. Nya bekantskaper är kul!
    Hoppas du också fått njuta av sol idag!
    Trevlig helg vännen!
    Kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika