söndag 25 mars 2012

Våffeldagen.....!!!

Hej på er..min vänner...!!!!

Vilken underbar!!!! dag det varit......!!
Var såå dimmigt i morse...men sedan försvann den...och solen har skinit på en molnfri himmel...blåst liiite..men varmt och gott!!!

Efter att lilla mamma och jag hade avnjutit frukosten...åkte vi till Snäckan och tog en fika...satt i solen och hade det ljuvligt!!
Efter det åkte vi till Blomsterlandet..och sedan åkte mamma hem.

Tanken slår mej ofta...är så glad...att min lilla mamma är pigg och kry....hon fyller ändå 80 år i år...men hmm...vem kan tro det.. när man ser..eller träffar henne..??

Jag har tillbringat lite av eftermiddagen i solen på balkongen.......!!!

Sen är det ju våffeldagen i dag...och det klart..att det måste firas!!!!!
Så döttrarna med sina respektive har varit här..och avnjutit våfflor....!!!

Jag önskar er alla..en fortsatt mysig söndagskväll!!!

Skiljs eller somna...ALDRIG som ovänner...för som DU vet...livet kan förändras..sååå snabbt....!!
Berätta för någon ..hur mycket han/hon betyder för dej...eller säg dom där små orden...som ibland är såå.. svåra att säga...men dom betyder såå mycket..!!!
Vilka orden är...???
Jag Älskar Dej...!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. :O) Vilken mysig helg du har haft med lilla mamma. Otroligt vackra tulpaner :O) och Grattis til vinsten, det var du värd. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  2. Verkar som du haft en härlig dag. Här har det också ätits våfflor tillsammans med barn och barnbarn. Hann med det innan det var dags för att ge sig av till jobbet igen.
    Det är så skönt att solen värmer oss så gott både till kropp och själ.

    Ha en skön kväll.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Va gott att få va med mamma..Jag saknar såå min mams♥ Ja vi hade det trevligt igår liite seg nu men gått i ett hele dan också! Ha det gott nu Annika Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Försökte lägga in en kommentar igår, men det var lögn. Hoppas det går bättre idag, haha.
    Jättefint påskpynt. Jag brukar inte ha mer jag heller. Blir liksom inte färdig att sätta fram det. Men min otroligt fula påskkäring måste jag ha i fönstret i alla fall!
    Mysig helg ni haft. Här har det också vankats våfflor, men det är gubben som står för gräddandet!!
    Ha en fin måndag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  5. Ja här har mumsats våfflor med;) Smarrigt! Helt underbart väder har det varit idag:) Kul att mamman din är pigger!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Hej vännen! Vilken mysig helg du haft, är så roligt när man träffar nära å kära. Så fint när man uppnår en sådan hög ålder och är med på alla saker, min svärfar är 93 å stil going strong! men livet är bräckligt som du skriver, aldrig sommna osamms, det lever vi efter här hos oss! Ha det nu så gött, vännen! Kram Iréne

    SvaraRadera
  7. Hallojsan!

    Vad härligt att mamma är så pigg och allert och att ni gör så mycket trevligt ihop!!

    jag glömde alldeles bort att det var våffeldagen igår :(..jag som älskar våfflor..jaja..går ju att mumsa på dem ändå ;)

    Kramsi kramsi!!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika