lördag 24 mars 2012

Påskpynt...eller inte...??

När jag läser era bloggar..ser jag hur vissa..pyntar och pysslar..nu inför påsken....!!
Jag har aldrig gillat att pynta till påsk...jo när döttrarna var små..men inte sedan...vet inte vad det beror på...får kanske nog till jul..hihi.

Hur som har liite pynt...i vardagsrummet..har jag ett svart..porslinsägg..med godis i...samt dessa ägg...


Köket..ser ut så här....

 Tja det var väl mitt påskpynt i stora drag.....

 Dessa underbara tulpaner..tillsammas med forsythia..pryder mitt vardagsrums bord.....
 Lilla mamma och jag var idag och fikade på Blomsterkroken...avnjöt denna Underbara ljumna äpplepaj..och tänk!!! Både den och vaniljsåsen var laktosfri!!!
Solen har visat sig hela eftermiddagen..men kallt och blåsigt...men vad gör det..lilla mamma och jag satt nu på em...invirade i filtar på min balkong....är det sol...så är det!!!

Ha nu en fortsatt härlig lördag..mina vänner...!!! och glöm INTE sommartiden i natt!!!

Ångra INTE det du gjort...utan det du INTE gör...!! Vill med det säga...sitt inte på ålderns höst..och tänk på sådant DU INTE gjorde!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Oj du har mer påsk en jag! Åtminstone ser det mer så ut;) Nä inte har man mycket framme, jag har bara lite ägg som jag har gjort och lite fjädrar.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Det räcker med pynt tycker ja också. Bara man har påskgodis så räcker det hihi. Vilka härliga tulpaner både färg o utseende. Du kan nog sitta på balkongen i morgon också o njuta av solen. Ha en underbar kväll kram Beijan

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder Annika!!! Jag påskpyntar lika lite som du! ;) Men jag minns att min mamma hade påskgardiner också, vilket jag aldrig har haft! ;)
    Ditt påskpynt är jättefint!
    Ha en fin-fin söndag!
    Kram!!!
    / Maria

    SvaraRadera
  4. Åhhhhh..... jag gillar verkligen pyntet på ditt köksbord.
    Vet inte varför, men det känns som lite traditionpåsk att titta på det.
    Som du vet är inte heller jag så mkt för påskpynt, men lite lite bara.... är allt mysigt.

    Ha en bra söndag så ses vi i morgon.

    Kramarom.

    Anki

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika