torsdag 29 mars 2012

Utflykt.....!!

Rubriken låter som om jag är 5 år..och skall iväg med dagis...hihi...
Men riktig så är det inte...även om jag känner med som 5 ibland...:)
Lisa och jag skall strax åka till IKEA..det är utflykten...!!!

Godmorgon förresten.....!! Hoppas att ni sovit gott...!!
Här är det som vanligt..vaken mera än jag sover.....

Idag är en mulen dag...men underbart..som fåglarna kvittrar....!!
Tänk det är inte 1a april ännu..och blommor och träd..både blommar och knoppas..underbara..ljuvliga tid.. vi har framför oss!!

Jag önskar er alla.. en fortsatt underbar dag..!!!

Du kan Drömma om morgondagen...och Minnas dagen igår...men det DU skall göra....är att Leva idag..!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Tjing.....
    Kännna sig som 5....njaaaaa, det är nog att ta i för min del.
    Men man skall vara glad så länge livet är någolunda ok.

    Kul ialla fall med utflykter ibland.Vi får se vad du kommer hem med denna gången.

    Ses i morgon...

    Kramarom !!! Anki

    SvaraRadera
  2. Vad kul att åka till IKEA. Hade gärna åkt dit jag också. Alltid något att spana in, haha. Hoppas du hittade något kul.
    Här skiner solen, men det blåser kallt. Brrr!
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  3. Lycka till med shoppingen på IKEA!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Utflykter är kul ;) korta som långa... hoppas du hittade något! antar att det åker med något hem ;)) har varit på en lång härlig skogsprom med min goda vän o fikat på en brygga intill en sjö!underbart.Trevlig helg! kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Åh det lät som en mycket trevlig utflykt må jag säga..lycka till gumman ♥ Ha det gott/ Gunilla

    SvaraRadera
  6. IKEA är väl ett bra utflyktsmål. Sällan jag kommer hem tomhänt därifrån.
    Hoppas du fick en härlig dag.

    Må så gott.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  7. Hej vännen! Å Ikea, faktiskt mysigt att gå där å alltid får man med sig något hem!! Här i Mellerud har vi det riktiga vårvädret nu....blåst, kallt å regn! Kram Iréne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika