fredag 30 mars 2012

Hej på er....!!!

Har varit mulet...sol..soldis..och såå kallt..blåst som...ja tusan.....!!

Startade dagen med mysfrukost hos Anki..!! Har sagt det förr...och säger det igen..!! Hon har det sååå mysigt hemma hos sig!!
Nu var även hemmet smyckat med vitsippor...ljuvligt!!

Sen har jag träffat älskade Josefine..tog en fika på Lejas...mys!!

Om en liten stund skall jag åka hem till Boel....

Tja det var min dag i stora drag.....!!!

Vill bara säga..har försökt att kommentera hos er...men det fungerar..tyvärr inte!!! Bara så ni vet...:)

Jag önskar er alla..en fortsatt mysig fredag...!!!

Tänk..nu har du snart fyllt din bok..med blad för 3 månader....tänk..när du sitter och bläddrar tillbaka..och ser vad som hänt..och hur fort tiden går..
Så ta fram..dagens blad..fyll det med det..som just DU är så bra på..!! Njut och lev i nuet!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Trevlig Helg Annika :O) Kram Katarina.

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en härlig fredagskväll med mys. Kram beijan

    SvaraRadera
  3. Taaaack Annika !!!!

    Ha det gott....

    Kram från mig o nickan.

    SvaraRadera
  4. Här har varit sol, regn, sol, hagel, sol, snö, sol...
    Ha en fortsatt fin fredagkväll!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  5. Ja du tänk att tre månader av detta året redan gått . Inte klokt vad tidenrusar iväg. Just nu vill jag stoppa tiden. var och gosade med LillPrinsen idag som är 4 månader och helt ljuvlig nu :-) Ha en mysig helg.
    Kram Bittan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika