torsdag 15 mars 2012

Tandläkar dag.......

Godmorgon!!!!
Idag är en mulen och grå dag...blåser...som...tusan. Ser riktigt kallt ut....!!

Igår kväll såg jag planeterna Jupiter och Venus..som många pratar om..!

Nu har jag precis avnjutit min frukost..fast det skulle jag kunna gjort för flera timmar sedan....sovit sådär i natt.
Vid 05..låg jag och läste GP...ja ja..är ju såhär ibland...eller rättare sagt väääldigt ofta!!

Idag skall jag till tandl..på årlig kontroll...hoppas att allt är bra!!
Annars är det väldigt lätt...att göra av med pengar..just hos tandläkaren...:)

Sen efter det..skall älskade Josefine och jag åka till Torp en sväng...
Sen vad resten av dagen har att erbjuda..det ger sig....!!

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig dag!!!

Lev ditt liv som DU vill...och inte som andra.. förväntar sig att du skall göra!!
För det är just DU..som bestämmer och gör ditt  liv ..till vad det blir!!
 Tänk på att Leva här och Nu..så att du inte.. sitter där en dag och ångrar...det DU inte gjorde!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Hoppas att det går bra hos tandis.Lycka till och ha en fin dag goa du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jaa du som jag sover som en kratta ibland! ja den där tandläkar'n kan sluka money verkligen..Har inte vart där på länge nu känns det som...Ha en bra dag,iskall ÄR den..säkert snö igen! Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hoppas det gick bra hos tandläkaren. Ja, ibland är det rent lögn att kunna sova. Man blir bara så trött...!
    Visst är den söt den krukan. Ångrar att jag inte köpte en i nysilver också, men kanske finns den kvar framöver också?
    Ha en fin kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  4. Det gick bra hos tandläkaren hoppas jag, för det är ju inte billigt att gå dit. Ha nu en kanon mysig fredag med goa vänner det är du värd. Kramar Beijan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika