fredag 16 mars 2012

Kusten...bl a..

God förmiddag..mina vänner...!!!

Tja..då har färgskalan intagit sin normala...färg...det vill säga...grått....!!!

Tandl besöket igår...gick bra...fina tänder..men tandsten...1000 kr fattigare..och skall dessutom tillbaka...:(

Om en stund skall älskade Josefine och jag.. åka och hälsa på lilla faster...där skall vi bli bjudna på våfflor...
Sedan efter det..fortsätter vi ut till Hunnebostrand..och besök hos lilla mamma....!!

Skall som vanligt åka vägen om graven..och lägga tre rosor där...vilka symboliserar..döttrarna och mej..
Skall även passa på att dammsuga min bil.....
Annars skall vi bara njuta av mammas bl a goda mat...:)

Jag önskar er alla..en fortsatt underbar dag!!!!

Försöka att se det positiva i allt..även om det kan vara svårt...men som DU vet..är det du själv som kan påverka hur din dag blir....!!!
Så lev här och nu...!!
Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

8 kommentarer:

  1. Det är lätt att säga till andra hur de ska göra för att må bra! men man glömmer gärna bort det när de är sig själv det gäller....

    Ha en underbar helg!
    kram wivi

    SvaraRadera
  2. Ja det är inte billigt att gå till tandis.Men bara så skönt när det är gjort.Låter som en mysig fredag.Ha det gott goa du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Ja du det är inte billigt att gå till tandis.Men skönt när det är klart.Låter som en mysig fredag.Ha det gott goa du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Kloka ord som vanligt! =)
    Tandläkare borde ha samma taxa som läkarbesök, tycker jag :(
    Njut din helg, min vän!
    Kram/ Maria

    SvaraRadera
  5. Hoppas det blir en fin och mysig dag trots det eländiga vädret. Och mammas mat är alltid extragott! Kram Agneta

    SvaraRadera
  6. Hej! önskar dig en fin kväll! kram Jessica

    SvaraRadera
  7. Heej Annika! Tack för titten hos mej! Då har du haft lite o gjort idag förstår jag! Vi har grillat i kväll jag o gubben,iskallt ute,fniss! Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  8. Dina positiva ord värmer alltid, ha en trevlig kväll och så skönt att ha städat bilen...det behövs här också:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika