tisdag 7 februari 2012

Gokväll...på er...!!

Ännu en härlig dag...tja förutom min hand då..kan säga..att hö tumme och handled..är jämntjock...finns inte den minsta avgränsning vi handleden..utan helt rakt..ja ja...säger då det!!

Dagen har ju gått i fikats tecken!!  Såå mysigt!!

När Helene och jag träffades på Blomsterkroken...så var jag lite hungrig! Dom hade pasta med kyckling och ädelost...lät såå gott..men jag tål ju inte kyckling.

Men service mind..som dom är...så klart att dom fixade en specialare åt mej!!!

Fick pasta..blandat med räkor..lax..torsk..och en sås av laktosgrädde bl a...kan säga..att det var längesedan jag åt ngt så gott!!
Det kallar jag service!!!


Sen på em var jag ju hos Karin..fick plocka med mej ..en bukett med forsythia...grenarna är ju inte så roliga nu..men vet ju när dom börjar att blomma..då känner jag en föraning om vår!!!

Nu skall jag fixa..en macka och sedan sjunka ner i soffan!!

Jag önskar er alla..en fortsatt mysig kväll!!

Kryp upp i soffan..dra filten runt dej..mys med en kopp kaffe eller te...och bara njut av kvällen!!
Krama den du tycker om lite extra ikväll...för ibland är vi lite dåliga..på det där med att visa känslor!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Så härligt med flexibla och serviceinriktade människor.
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Kväll Mysan..Lider med tummen och dig. Så härligt att du fick nåt riktigt smaskens att bita i. De är så de ska va inga surisar bakom disken eller hur.. Ja du här är kallt och jag har målat ett pytteskåp sen jag kom hem från jobbet. Härligt att du kan hålla humöret oppe trots allt hjärtat..

    Kramen Lisa

    SvaraRadera
  3. Känner med dig! knoppen vill alltid det inte kroppen vill..och det är inte kul när kylan trycker på för då bluppa det upp både här och där.....tur man kan gotta sig med fika och goá vänner....

    Ha en mysig dag!
    kram och krya på dig

    SvaraRadera
  4. Åh lilla du med din värk! Jag fick värk i går kväll men det är ju inget mot ditt! kram på dej gumman ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika