onsdag 8 februari 2012

Godmorgon..alla underbara..!!

Hoppas att natten varit snäll mot er...och att ni sovit gott!!

Här är en mulen och grå dag...runt -4c..ser egentligen ut..som om det skulle kunna komma mera snö.
Men vill INTE!!
Vill ha Vår!!

Nu mina vänner skall jag strax gå och fixa frukost...skall nämligen ha frukostbesök...hihi...

Sedan resten av dagen..får jag se vad som händer. Skall ev träffa Josefine för en fika...annars blir det nog en lugn dag!!

Jag önskar er alla...en fortsatt underbar dag!!
Glöm aldrig bort...att det finns bara en som  DU..och tänk att du är såå värdefull..för så många!!

Försök att..varje morgon när du vaknar...tänka positivt...ja..jag vet..att det inte alltid är så lätt! Men om man varje morgon ...gläds åt något som kommer att hända under dagen...så går allting.. mycket lättare!!
Sen vet man ibland inte vad som skall hända..men det finns..alltid..någon ljusglimt..som du kan fånga!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

10 kommentarer:

  1. Hur kommer det sig att vi som lever med ständig värk...vet om hur viktigt det är med positivitet och ett leénde sprider fler ..hoppas din tumme känns bättre..det gör min men jag åker och visa den iaf.....

    Ha en underbar dag vännen!
    kram wivi

    SvaraRadera
  2. Här är det också grått ute.Vad mysigt med frukostbesök.Önskar dej en skön onsdag rara vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. God morgon!
    Hoppas natten varit snäll mot dig med.
    Här hos mig är det också grått väder idag, men vad gör det. Det är "lillelördag" och jag är ledig. Två hela dagar att fylla med valfritt innehåll. Kan inte bli bättre.
    Ha en fin dag.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. :O) Det räcker att läsa din blogg Annika så blir jag glad och positiv. Du skriver alltid så mycket kloka ord. Kanske inte alltid så lätt att leva efter men, det är bra att bli påmind. Ha en bra dag. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  5. http://vindsromantik.blogspot.com/

    ... så sant, bra att ha med sej under dagen allt klokt du skriver!
    Önskar dej en underbar dag, ha det gott med allt du tar dej för.

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  6. Kloka ord du Annika. Om man bara lärde sig att leva efter dom så skulle det nog bli roligare.
    Här var bara -4 i morse, mot -22 igår, så det var hur skönt som helst. Även om det var skönare med solen igår än det här mulna. Ser ut som det skulle bli snö här också faktiskt, mycket mörkt i horisonten. Och det vill vi ju INTE!!!
    Hoppas du får en fin dag i alla fall.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  7. Frukostbesök! Vad trevligt! Du kan konsten att frukostdejta, du! :)
    Nä, snö vill vi inte ha mer av... Hit med våren!
    Kram, vännen!

    SvaraRadera
  8. Vad trevligt med frukostbesök, låter så mysigt! Här har vi också runt -5 och nu vill vi ha vår:)
    KRAM Helena

    SvaraRadera
  9. Frukostbesök ?????? Hummmmmm......

    Anki

    SvaraRadera
  10. Hej igen här med! ;-)

    Men stackars dig...
    Hoppas innerligt att det blir bättre då med en operation.
    Hemskt att ha värk hela tiden.
    Det är ju när man har det jobbigt ibland, som man verkligen lär sig att uppskatta de stunder som man får må bra.

    Kram igen.
    Fröken Vit.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika