torsdag 23 februari 2012

Godmorgon mina vänner..!!!

Tänk..att solen redan visar sig...och att det är ett par plusgrader!!
Fåglarna kvittrar...och det ser ut att bli en underbar dag!!

Sovit såå dåligt...svettats som tja...vet inte vad.....
Sen innan jag gick upp..kikade jag på mobilen..hade fått sms av Yohanna..att det var en tronarvinge född..se där ja..en liten prinsessa..är född!!

Så vad händer idag...??

Lilla mamma kommer nu på fm...var ett tag sedan, hon var här!

Sen i em skall jag med Josefine till vårdcent..hon skall ta stygnen..och jag hoppas på.. att få en kortison spruta i axeln...igen!!!

Annars blir det nog en ganska lugn dag...tror jag!!

Jag önskar er alla...en underbar dag!!

Dagens oskrivna blad..skall du fylla med något..!! Tänk att denna liksom alla andra dagar...är din egen..och den blir precis..vad DU gör den till!!!
Så njut..av dagen..var positiv..även om det känns motigt..för som DU vet..allting går så mycket lättare..när DU ser det positiva..i det som händer runt omkring dej!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Ha en underbar dag vännen! Solen skiner även här!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Halloj!!
    Samma här solen skiner och de ser ut att bli en underbar dag :)
    Ha de så bäst.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Tack för dina alltid så positiva ord. Det känns bra nu när jag har en förkylning som inte vill släppa taget! Jag vill ha vårsol!! Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Hej du fina, kikar in för att önska dig en härlig helg!

    KRAMAR

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika