fredag 24 februari 2012

Gårdagsmys...och dagsmys...!!!!

Godmorgon på er...alla!!!
Ser ut..att även idag.. bli en fantastisk dag!!! Solen letar sig fram...och det är ca +3c.

Om en liten stund skall Josefine hämta lilla mamma och mej...för vi skall ha en heldag i Gbg...och även ett stopp på IKEA på hemvägen!!
Vi skall fika..mysa...strosa och bara ha det gott!!!

Igår em..hade Josefine och jag det såå mysigt!!!
Först var vi på vårdcent...hon tog bort stygnen..och jag fick kortison..IGEN..i min hö axel...
Det var väl inte såå mysigt..direkt!

Men efter det åkte vi på "Tur"..i Ljungskile...hihi...
Vi bodde ju där under många år...och döttrarna är ju uppväxta där.

Först började vi med en tur...till ett nybyggt område...vilken utsikt...

 Sen var det Kärrstegens gård..och fika bl a..Tack för det Josefine!!!

 Sedan fortsatte vi gamla vägen..mot Ulvesund...vilket väder..underbart!!!




Ja det var våran mysdag igår...och nu återstår dagens!!!
Axeln då...inte lika ont som när jag fick sprutan sist..men känns...liiite....!

Jag önskar er alla...en underbar dag!!!

Njut..fånga och skapa din egen dag...!!
Skyll inte på någon annan...om din dag inte blir som du tänkt dej...för det är trots allt...DU som gör dagen till vad den blir!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

11 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder. Hoppas du får en lika fin dag idag.
    Jag hade också en utflyktsdag igår men till Ullared med bästaste jobbarkompisen.

    Ha en skön fredag.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Vilka underbara bilder från er tripp! Hoppas nu GBG resan blir lika bra, shoppa på *ler*! Ha sedan en fin helg å hoppas armen inte blir till för mycket besvär! Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. Heej gumman ♥ Åh vilken härlig dag då(förutom sprutan kanske:() Jättefina bilder du visar..Ja här känns som våren på G men massor med domherrar utanför stugknuten så...Då kommer det ju snö som vi vet! Hoppas det är fel denna gång.Ha det trevligt idag nu då! trevlig helg Annika ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  4. Va vackert det låg. Härligt med såna dagar ibland. Här har vi haft grått och blåsigt väder hela dan. Inget att jubla högt över precis!
    Hoppas du får en fin kväll vännen.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder :O) Roligt med en utflykt. Det ser nästan ut som vår hos er. Här är det full vinter, men solen börjar komma fram allt oftare och lyser upp och värmer. Ha en fin helg. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  6. Mysigt värre ju.....'Jag gillar Ljungskile !

    Kramar från mig och Nickan...

    SvaraRadera
  7. Hej Annika! du har säkert haft en lika fin dag i dag ;) tittar bara in för att önska dig en underbar helg>kram Jessica

    SvaraRadera
  8. Gokväll !
    Ser ut som vi måste planera in en Bohustur framöver. Vad vackert ,kan bara tänka mig hur det då ser ut på sommaren.

    Ha en mysig fortsättning på fredagskvällen å hoppas axeln mår lite bättre.
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  9. Åh! vilken kvalité resa...mysigt med sprutor hua mig!jag har oxå fått en och annan värsta stället är nog inne i handen...får jag ont av det fler gånger får jag ha det för där sticker dom inte mer....

    Ha en fin helg i solen!
    kram wivi

    SvaraRadera
  10. Vilken underbar mysdag du haft :)
    Tack för din klok-ord, de stämmer så bra...

    Önskar dig en underbar helg!
    Kram Anita K
    PS! Missa inte utlottningen på min blogg! DS!

    SvaraRadera
  11. Hej gumman! Jag skrev en kommentar igår? Tog den vägen tro? Men söta du,då hade ni en trevlig utflykt då...Hoppas även cortisonsprutan hjälper nu då! Tack för titten hos mej,kanske inte ska skriva att jag har det så bra här ute men det stämmer ju..Alla har vi ju olika behov i livet..ha en fin lördag Annika! Kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika