lördag 21 januari 2012

Klass 1 varning.....

Hej mina vänner..!!
Ja det är vad vi har idag...klass 1...snöar och blåser...riktigt kallt...trots..."bara" -1c.
Så då kommer då snön..jag tjatat om...hihi..kan säga att det är riktigt skönt att vara inne!

I morse..gick jag och köpte frallor..sedan tog jag en promenad hem till älskade Yohanna..och där blev jag bjuden på frukost!!
Såå mysigt..Tackar för det!!

Fick se hennes underbara ring..samt en fantastisk brudklänning!!! Åhh säger då det...!! Tänk att min "lilla" tös..skall gifta sig i sommar...!!!

Efter frukosten gick vi till stan...tog en fika i lugn och ro...sedan gick vi lite på stan! Jag köpte bl a en kofta på Vero Moda!

Sen var det riktigt skönt..att komma hem..kan jag säga!!
Om en liten stund kommer Lisa hit på en fika......

Sen skall jag bara vara....slappa och ha det gott!!!

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig lördag!!

Alla måsten du hade satt upp för dagen...lägg dom åt sidan en liten stund....umgås..ist med nära och kära..ta en fika..eller bara var!!
Det du hade tänkt..att göra..det kan vänta en liten stund...eller gör det en annan dag!!
Det viktigaste är..att du tar vara på dagen..och gör det till..din egen!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

8 kommentarer:

  1. Så mysigt med brölopp allt blir så mycket bättre när man har något att se framemot hoppas du får vara med på ett hörn och planera...
    önskar dig en mysig kväll!
    kram wivi

    SvaraRadera
  2. Härligt med dagar då man inte har en massa måsten. Bara få vara med de man tycker om.
    Ha en skön lördags kväll.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Jag är ju så glad över snön, fast inte stormen, den kunde kvitta, så jag har varit ute mest hela dan. Det är så ljust och så fint med snön, hoppas den får ligga kvar lite!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Ja du Annika! Nu får du stå ditt kast och ta emot snön som du önskat, hihi! Själv önskar jag att det övergår i regn så man slipper eländet, men så väl är det väl inte!
    Myspys dag för dig idag också. Och giftermål i sommar. Så kul med bröllop.
    Hoppas du har en fin kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  5. Oh vad härligt med brölopp! I sommar så firar jag och maken porslinsbrölopp (20 årig bröloppsdag)
    Uppe hos oss är det "bara" kallt som tur är, Termometern visar på -15, men maken han eldar och eldar så man vet inte om det är pga av feber som man är klen eller pga av värmen hihihi

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  6. Så sant det du skriver om att ta vara på dagen och göra den till sin egen!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Oj vilken stor grej att ens dotter ska gifta sig...spännande ;) Ha en skön kväll vännen. Kram

    SvaraRadera
  8. Hejsan!

    Åh så roligt med bröllop! Kan tro att det blir både spännande, roligt och känslosamt;)

    Kul läsning i ditt förra inlägg.

    Kram Susanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika