onsdag 4 januari 2012

GRATTIS..älskade unge!!!!!

04.22..för 26 år sedan..såg ett av mina två underverk...dagens ljus!!!!

Var såå lycklig!! Efter att ha kämpat i flera år, för att bli gravid... så föddes du då äntligen!!
En fantastisk dotter..med så mycket mörkt hår.att dom satte upp det, med en vit rosett!!

Ja tänk du Yohanna..det är redan 26 år sedan....känns som igår....
Vart tog den tiden vägen???

Tänk när du skulle börja skolan..ett år förtidigt..och rektorn frågade dej..
."Varför vill du börja skolan som 6-åring...??och du svarar.."För att lära mej någonting...!!
Rektorn hade förväntat sig svaret..."För rasternas skull"...:)

Tänker även ofta på..när du skulle lära dej cykla!!!
Du satt på cykeln...jag föll på pakethållaren..."släpp inte"..sa du....Nej ..nej sa jag...men klart att jag släppte..du cyklade omkull..så det bara visslade om det.....

Men istället för att gråta...reste du på dej...borstade av dina knän.....och skrek...
"JAG GER MEJ ALDRIG"......!!!
Var ett bra motto...som du fortfarande lever efter!!!!!

Behöver jag egentligen berätta....att hon satte sig på cykeln igen...och sedan cyklade hon!!!








Så niger och säger GRATTIS...!!! Jag Älskar dej av hela mitt hjärta!!!
Puss/Mamma

10 kommentarer:

  1. Ja tänk vilken lycka!! Då är våra äldsta nästan lika gamla, min matin fyller 26 år den 13 januari. Idag fyller nr 3 21 år, förstår inte vart tiden tar vägen. Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. ..Så fiint skrivet till dottern Annika!Visst är det nåt speciellt med sina barn,kommer man väl aldrig ifrån...Hoppas det blir en fin dag nu då,har du bakat nu då? Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Åh gulle dej! Älskar dig också! Puss yo

    SvaraRadera
  4. Så fint skrivet!
    Ja, det är lycka att få barn! Inte alls en självklarhet.
    Ha en fin dag!
    Kram/ Maria

    SvaraRadera
  5. Fint inlägg till en fin dotter.
    Grattiskramar till henne.

    Bittan

    SvaraRadera
  6. Gratulerar 26 åringen! Hon verkar riktigt härlig och go ser hon ut också! Förstår att du är stolt!
    Och som det blåser!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. Grattis till dottern! Jag känner hur det värme i ditt lilla mamma hjärta så fina ord....

    Hoppas ni får en mysig dag!!
    kram wivi

    SvaraRadera
  8. Hej! hon blir nog säkert glad när hon läser detta din dotter ;) kram till er båda/ Jessica

    SvaraRadera
  9. Ja du sina barn är väl de bästa man har :)
    Fint du skriver.
    Stort grattis till dottern:)hipp hipp hurra!!
    Ha de så bäst vännen.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  10. Vilken fin text du skrivit till din dotter, rörande... Hon gör rätt i att aldrig ge sig! Att lära sig att kämpa är ju jätteviktigt!! Grattis till din kämpe från mig! Kram Lotta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika