onsdag 4 januari 2012

Gokväll på er...!!!

TACK..snälla..för alla gulliga kommentare och Grattishälsningar till min dotter!!!
Ha framfört..och hon Tackar såå mycket!!!

Idag har faktiskt solen visat sig lite..men kallt och blåsigt...
Vem kan tro att det är den4:e januari..när man ser denna bild på Klocktornet....


Hade besök igår em/kväll..fick denna underbara orkidee´


 Idag har jag lunchat med Lisbeth..och sedan fick jag ett sms av Annika...så vi tog en fika på stan..såå mysigt!!

När jag sen kom hem...så plockade jag bort min andra gran..så nu har jag inga julsaker kvar..såå skönt!! Nu är allt som vanligt igen.

Jag har en julros..planterad i en kruka på balkongen..men eftersom jag lagt på granris..funderade jag idag på..om det fanns några blommor..under....
Tror ni att jag blev paff....

 Nu på sen em hämtade jag upp Josefine och Niklas. Först åkte vi till BlomsterLandet..köpte en gemensam bukett till Yohanna.
Hade med tårtan jag gjort..så när vi kom dit..så var det kaffe och tårta!! Mysigt!!

Nu mina vänner..önskar jag er ...en fortsatt mysig kväll!!

Själv har jag satt mej tillrätta i soffan..skall titta lite på tv:n innan det är dags för sängen!!

Njut av kvällen..somna inte eller skiljs som ovänner..för livet kan förändras från en sekund till en annan!!
Berätta hur mycket du tycker om/älskar honom/henne..det är såå ..små ord..men dom betyder såå mycket!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Oj, jäklar (Ursäkta uttrycket!) vilken fin tårta! Har du gjort den själv?!
    Har förstått att du är en hejare på att baka, inte bara äta upp det ;) :)
    Ha en fortsatt fin kväll!
    kram / Maria
    P.s så vacker bild på kyrkan oxå!

    SvaraRadera
  2. Hej! vilken fin tårta du gjort, kanske du skulle varit konditor ^_^ önskar dig en fin Trettonhelg!kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Vad kul att hon blev nöjd då födelsedagsbarnet,vilken fin tårta med vit marsipan,du kanske är lite konditor också sen förr?
    japp nu ska julen ut hemma sen får gubben säga vad han vill...Julrosen var fin,köpte en för första gången vid jul,rädd att den dött nu när vi ej varit hemma..kramis Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika