torsdag 26 januari 2012

Godmorgon...!!

Vilken morgon...himlen är heelt fantastisk!!! Ljust blå..med inslag av rosa....och nu övergår det i gult...!!
Är -7,5c..men vad gör det..när det ser ut att bli en fin dag!!

Så vad händer här då...denna torsdag???
Skall fika nu på förmiddagen...och sedan i em..kommer Lisa hit en sväng. Ev skall Josefine och jag äta middag ihop..pratade på det igår...likaväl som vi ibland..sitter var och en för sig och äter..såå kan vi ju lika gärna äta ihop!!

Annars blir det lugnt....jo om det blir "lite" varmare..skall jag springa en sväng!!

Nu mina vänner skall jag gå och bl a diska....
Måste bara innan jag säger hejdå...visa min orkideé..som nu blommar igen..har haft de i såå många år..


 Jag önskar er alla....en fortsatt underbar dag....

Tänk på..om du är en riktigt god vän..så finns du alltid där..oavsett tid på dygnet..eller var du än är..i världen.

För det är just det..att så som du vill..att andra skall vara mot dej..precis så..skall du vara mot dina vänner!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Vilken härlig och vacker himmel du beskriver att du har!Låter bara så vackert.Jisses vilken underbar vacker blomma.Är det så att du har gröna fingrar?Ha nu en härlig torsdag rara vännen.Många kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Vilken läcker orkidé!
    Ja, idag har det gått an, underbart ute på alla sätt och vis och inte blåste det heller och nu ser det ut som om det blir en vacker solnedgång också!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. hallojsan vännen!

    Ja det blev verkligen en toppendag även här uppe. Ljuset är enormt välkommet och ger en otrolig energi.
    Att äta tillsammans är bra så mycket trevligare så det var en toppenidé ni fick!!

    Ha en mysig kväll nu!!
    Varma kramar ifrån Sanne

    SvaraRadera
  4. Oj vilken fantastisk orkide!! Den trivs hos dej. Visst är det roligare att äta tillsammans.
    Ha det gott.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    Jag har nästan glömt att himlen kan vara så vacker som du beskriver, här har det varit grått sen jul.

    Så vacker färg och mönster på din orkidé.

    Och tack för alla dina underbar tänkvärda ord, önskar dej en underbar helg!

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  6. Hej gumman! Åh vilken Orkidee! Såå fin må jag säga..Har du gröna fingrar tro?? Var gärna med på min utlottning som jag skrivit om idag..ha en fiin fredag kramis Gunilla

    SvaraRadera
  7. Wow vilken härlig orkidé, läcker färg! Så fint du beskriver himlen, ja den är vacker, egentligen hur den än ser ut! Ha nu ett fint veckoslut, vännen! Kram Iréne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika