fredag 27 januari 2012

Godeftermiddag..på er...!!!

Idag är det grått...grått och åter grått...färgerna är tillbaka på ruta ett igen..vad det gäller vädret!

Nu måste jag snart ta mej i kragen..och ut och leta vinster...!! Har ju varit här på blogspot..i 1 år nu...och det måste ju såklart firas!!
Bloggade ju som jag tidigare skrivit på blogg.se..och vet egentligen inte varför jag gick över hit..??
Men men..här är jag..och tänker så vara ett tag till...!!
Vill du läsa min gamla blogg...så finns den här..anglarnafinns.blogg.se

Idag har Anki och Nikki varit här och hälsat på. Var såå längesedan vi sågs..så nu hade vi massor att prata om...tänk dessa timmar gick så fort!!
Fick en så vacker tulpanbukett...Tackar för det!!
Vad bjöd jag då på...verkar ha gått lite slentrian..i mitt fikabröd...semla blev det som vanligt...:)

Så vad händer då resten av dagen...??
Lisa kommer hit senare..och då blir det ost..kex..och vin...."gott..gotti.... gott ..gott"...:)

Jag önskar er alla..en fortsatt mysig fredag!!!

Nu när helgen är här...oavsett om du har massor planerat..och massor av måsten...lägg dom åt sidan..iaf en liten stund!
Umgås med nära och kära..och ta vara på den tiden...för som du vet..livet kan ändras så snabbt...och sitt då INTE och ångra det som du egentligen.. skulle ha gjort..utan gör det!!
Bjud på en fika..eller vad du nu än gör..men GÖR det!!
Lev här och nu..och ta vara på livet!! Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Hej Annika! Åh har du så ont i dina leder? Så tråkigt,kan tänka det blir värre i sådant väder som nu också! Så kul du vill vara med i min tävling...Går här o småhuttrar o känner mej glad för ledig vecka också!Kul att få blommor,köpte rosor till mej själv idag! Kram på dej vännen..Gunilla

    SvaraRadera
  2. Kikar in o önskar dej en mysig helg.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Tack vad du är gullig med dina varma ord. Tråkigt med denna värk ständigt. Men som man säger jag lever me den. Men tänk om man skulle slippa den ibland. Tyvärr har jag hittat lille kosse död inget kul alls men naturens gång. Ha en underbar kväll kram Beijan

    SvaraRadera
  4. Semlor, tulpaner, goda vänner, ost,kex och vin. Det var många glädjeämnen på samma dag. Underbart!! Precis som det ska vara.
    Ha en underbar kväll.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Nu måste jag skärpa till mig, har ju missat flera inlägg här. I går kväll höll jag på att jäklas med att beställa resan Östersund-Stockholm t o r och Stockholm -Kroatien. Jag råkade boka fel datum på hemresan från Stockholm och det stökade till en hel del, sååå surt och onödigt. Hoppas att du får en trevlig och skön helg. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara så mycket härligt som händer här.Underbart,Ha det bäst raring Kramar ♥

      Radera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika