söndag 29 januari 2012

Färgskalan...............

Eller..här har vi ingen...för vi har bara en färg som vanligt!!
Grått och grått igen...så är vädret även idag...och ett par minus grader.

Godmorgon förresten..!!!
Jag hoppas att ni sovit gott och att natten varit snäll mot er!!!

Just nu sitter jag och avnjuter frukosten..kikar även lite på Nyhetsmorgon..vilken tur att man är kvinna...så att man kan göra två saker samtidigt...hihi!!!

Idag skall jag hem till Anki...skall bli jättemysigt, var ett tag sedan jag var där...och hon har ett underbart..mysigt hem!!
Skall nog ta lite bilder..så ni får se....sen skall vi till en liten heminredningsbutik...det skall bli spännande och se vad dom har att erbjuda!!!

Nu mina vänner...önskar jag er en fortsatt mysig söndag!!!

Ta fram din bok..bläddra fram dagens oskrivna blad...och fyll denna dagen med det DU tycker är viktigt!! Skapa och fånga din egen dag...för som DU vet.. är det bara DU som skriver din egen bok!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Åh va kul att gå till en inredningsbutik en söndag!! här finns ju inget sånt o det hade definitivt inte vart öppet idag!Kul,ta många kort hos vänninan då.Kramis Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heminrednings butik det vore kul men här i byn har vi bara en handelsbod.

      Hoppas dagen varit bra.

      Ha det gott>!
      Kram!

      Radera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika