söndag 29 januari 2012

Award.....

Hej på er..!!!

Blir såå glad...att min lilla blogg uppskattas av er läsare!!!
När jag började att blogga här..så var tanken och är fortfarande..att det är en form av "dagbok"...mest för mej själv..men självklart vill jag ju dela med mej av detta!!
Är såå glad och tacksam för alla kommentarer jag fått.och får...från er...ni skall veta att dom värmer såå gott i mitt hjärta!!!

Så kan ni tänka er..har fått en Award..igen....är såå glad!!!

Fick den av MARIA...med bloggen " WIKERS LIV "

Hon skrev såhär om min blogg....:

" Änglarna Finns..."dagboken" med värme, positivitet, och en massa kloka ord "
TACK!! Snälla Maria för dom orden!!!




Har ni inte varit inne på MARIAS blogg..så säger jag bara...gör ett besök!! Just nu håller dom på att bygga ett hus..och i bloggen tar hon oss med..under husbyggets gång!! Så kul och spännande att se det växa fram!! Sen är hon bl a jätteduktig på att sy!! Så som sagt gör ett besök!!

Meningen är ju nu..att jag skall skicka denna award vidare...men jag säger såhär..NI som läser min blogg är alla värda den!!!

Så varsågoda!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Grattis :O) den är du väl värd. Vilket härligt tacosbord. Vad gott! Du lever i en mystillvaro Annika. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  2. Gratulerar till Awarden, det är kul när man blir ihågkommen!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika