fredag 30 december 2011

Tillbakablick..eller inte...??

Gokväll mina väner!!!

Haft en underbar dag!! Sol och helt vindstilla!!!

Idag har jag varit ute och sprungit..för första gången..på snart 2 månader. Gick såå bra!!!

Sen har Josefine och jag varit på Snäckan...såå mysigt!! Blev bjuden igen..förstår inte detta..:) Men Tackar och niger..igen!!

Nu ikv har Lisa varit här..på hemmagjord pizza...samt lite rött till det!! Efter det blev det kaffe och tårta!!
Sen har vi pratat och pratat och skrattat..vi har såå kul ihop!!

Har som rubriken säger...funderat lite.....

Summera 2011...har givetvis hänt mycket trevliga saker...
Har under hela året..bl a träffat min underbara familj..samt mina fantastiska vänner!!!

Fikat har jag ju också fgort...som ni vet..hihi

Men det mest positiva....Yohanna och Lina flyttade till en gemensam lägenhet i januari.....
Josefine och Niklas förlovade sig..nu på julafton...

Annars...jo jag började blogga här i Januari...bloggade tidigare på blogg.se

Så om ngn vill läsa min gamla blogg..så finns den kvar...http://www.anglarnafinns.blogg.se/

Annars vill jag inte ha tillbaka 2011..för även detta år har varit kantat av en del sjukdommar..så nu hoppas och ber jag!!

Att 2012..skall bli min familjs och mitt år!!!

Önskar er alla.... en riktigt  God Natt!!!

Sov gott..och jag hoppas att ni drömmer söta drömmar!! Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Jag hoppas oxå på ett friskare år 2012...med tankens kraft kommer man långt..

    Va rädd om dig!
    varma kramar och tankar
    wivi

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika