fredag 30 december 2011

Näst sista dagen......

På detta året...vart tog 2011..vägen??
Jag kan säga..vill varken ha 2011...2010..eller 2009..tillbaka!!!
Nu stundar snart ett Nytt År...och jag hoppas..att 2012..skall bli ett fantastiskt år!!!

Godmorgon mina vänner.....!!

Har har jag precis avnjutit frukosten..sitter och tittar ut..eller kan knappt se ut...mina fönster som var putsade..hmm..ser värre ut än någonsin..hihi...

Men vad gör det...kan ju putsa igen...och dagen idag ser ut att bli underbar..så då kan jag passa på!!

Blir en dag..i lugnets tecken......sen ikv kommer Lisa hit..då skall vi äta och dricka ngt gott!

Funderat på en liten kavalkad...av 2011..men har ju varit ett år..som varit sådär...så jag får se hur jag gör!!

Jag önskar er alla...en fortsatt underbar dag!!!

Njut av dom sista dagarna detta året...gör dagen till din egen..för det är bara DU..som kan skapa och göra den till det den blir!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Morrn Mysan.. Ja du inte ska vi ha nåt mera skrotår inte. Nää nu jkl ska de bli ett år fyllt av bra saker och sånt vi mår bra av eller hur.. Lugn jul njäää de vill jag inte påstå. Men de unde kanske varit värre. Tyvärr har ju livet en baksida också. Men nu ska vi susa in i 2012 med ful fart och det är många beslut och saker som måste bli annorlunda. Jisses så de blev nu då. Men du de låter som du ska ha en toppen dag och fönstren de hinns. Själv ska jag susa till jobbet snart. Vet du jag har äntligen fått ihop och upp mitt gåband. Eftersom ´jag aldrig kan göra nåt normalt så startade jag såklart med två dagar i rad på 45 min. Så nu sitter jag här med värkande benhinnor,,,hhahaaaa. Men inte ska jag ge upp inte men idag blir det vila från bandet. Nån krönika tänker jag inte skriva hur mycket optimist jag än är.. Men du hjärtat låter lite gnällspik idag om mig så jag tar och sätter pålite kaffe. Hoppas du fått till de med kaffet att de smakar bättre. Ha nu en fin dag gumman själv ska jag straxt susa till jobbet. Svarar på amilet så fort jag kommer in där...

    Massor av Kramar Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej :O) Jag tänkte på dig i går när de pratade på radion om att Uddevallabron och en bro till var avstängd för tung trafik. Du bor väl där i närheten?
    Som den Ullaredsfan som jag är så undrar jag om du inte brukar åka dit i bland, eftersom du har så nära? Jag åker dit en gång om år, senast i maj i år. Det är ju bara si så där 97-100 mil dit :O) Jag har en mycket nära vän i Kungsbacka och så våra goda vänner i Rolfstorp/Varberg.
    Ha en bra dag och helg. Kramar Katarina :O)

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År kära bloggvän! Nu hoppas vi på ett nytt fint 2012! KRAM Helena

    SvaraRadera
  4. 2012 Kommer bli ett mycke bättre år !!
    Önskar dej ett riktigt Gott nytt år vännen .
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  5. Önskar dig och de dina ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Ser fram emot fler fina inlägg 2012.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  6. Önskar dig och din fina blogg ett riktigt Gott Nytt År! Kram Maria

    SvaraRadera
  7. http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    Önskar dej ett gott slut och ett underbart Nytt År
    med massor med glädje.

    Kram Maggan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika