måndag 28 november 2011

Sista veckan i November....

Otroligt bara ett par dagar kvar av November!!!

Idag ser det nästan ut som om solen skulle titta fram...både för och nackdelar...
Fördelarna...underbart med sol!!
Nackdelarna...ser knappt ut genom mina fönster..pga stormen som varit!!
Blåser tack o lov inte lika mycket idag!

Varit uppe med tuppen...tvättar som vanligt...hmm..gör jag aldrig annat...???

Avnjutit frukosten...med kaffe...men hmm...är nog så..att jag bara kommer att dricka det ibland..blir te...i fortsättningen!

Märker ju..att även hjärtat lever sitt eget liv...ännu mera när jag dricker kaffe....och det är det inte värt!

Idag skall jag fika med Lisbeth...och sedan KANSKE...jag skall göra ostkaka..och tårtbottnar....
Men man vet aldrig....kan ju dyka upp ngt roligare!!!!
Men skulle behöva göra det...för annars är veckan fullspäckad...
Åker ju till Sthlm...på fredag...skall bli sååå mysigt!!!

Jag önsklar er alla...en mysig måndag!!!

Dagen idag..är din egen...så skapa och gör det bästa av den...fast inte bara idag..utan varje dag!!!
Du vet väl..att varje dag är en gåva...och att det är bara DU...som gör den till din egen!!! Var rädda om er och varandra! Kram/ Annika

4 kommentarer:

  1. Hej vännen ♥ tittar in o läser i kapp lite (igen ) måste säga att du har en underbar mamma o så fint hon har hemma hos sig ;) så jag förstår vem du brås på! usch för bråkiga hjärtan! själv så har jag ett tablett behandlat förmaksflimmer sen 25 år tillbaka, utrett i bla Linköping, de hittade inte orsaken,o vissa perioder bråkar det mycke! men man lär sig leva med.Men det är ett handikapp att alltid ta medecin o ha med sig,sen kan ju både kaffe o alkohol sätta i gång flimmer, så man kan aldrig koppla av helt!Nu fick du veta det ;) annars har jag aldrig nämt nåt på min blogg! varm kram ♥ Jessica

    SvaraRadera
  2. Her skinner solen..:))))))))))) håper den har kommet hos deg også...hadde en fantastisk dag i Oslo i går, pluss 10 og bare deilig ute. Vi satte på lys ute og ryddet i bedene samtidig..))

    syntes det er deilig at det er mildt..)

    Ha en kos dag med de du skal treffe..))

    Klem

    SvaraRadera
  3. Åh va kul för dej att komma till stockholm! Vad göra där ¨då tro?? Ha det gott gumman..Ja detta med helger o jobb,jag mår inte dåligt av det,gubben åker till ungarna o jag tjänar pengar o har julmys där jag är,hihi kramis Gunilla

    SvaraRadera
  4. Hallojsan
    Ja du de där med bak och sånt ....händer inte mycke sånt här heller ;)
    Kul att du vill vara med i min utlottning :)
    Ha en skön kväll och vila lite också,tänk på lilla hjärtat.
    Kramen Anette

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika