måndag 7 november 2011

Godmorgon..på er....

Konstigt...? Det finns ännu mera grå färg..för det är precis idag.. som dom andra dagarna.grått på utsidan fönstret!

I morse..tassade jag upp och hämtade tidningen..såå mörkt ute..skulle lika gärna kunnat ha varit mitt i natten.
Låg och läste den i lugn och ro...sedan upp och fixade frukost..vilken avnjöts i lugn och ro..i sängen!!




Är precis såhär jag tycker!!

Idag vill inte min kropp riktigt vara med..min rygg gör sig påmind..samt även där jag opererades...har ett tryck..på bara en bestämd punkt..liiite jobbigt!
Så..nu får det vara nog med klagandet..blir inte bättre för att jag sitter här och skriver om det..!!!

Annars idag...skall åka till bästaste Karin i em..bara vara och njuta av dagen!
Skall ev även träffa Josefine..om inte annat..så får jag tillbaka min lilla bil..hihi...

Fröken Mys..önskar er alla en underbar dag..!!!

Även om dagen är grå..och livet känns sådär...försök..att plocka fram dom där små ljusglimtarna..även om det är svårt..så känns det alltid liite bättre!
Njut och skapa dagen..för det är bara DU som kan göra den till din egen!!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Lät som ett perfekt sätt att börja dagen på. Fast det där med frukost i sängen får jag nog hoppa över. Inte så lätt med "fröken Bus" närvarande, haha.
    Jo, det kan väl ta sin tid innan ömheten går över när dom varit inne och karvat i en. Men en dag så. Den där bilden tyckte jag var så fin, får man låna den till bloggen?
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Hej..)) godt å høre det har gått bra med deg..)) og hjelp..vært ute og løpt også..))

    Jeg tenker om de veldig grå dagene, at da er det mildt, og syntes det er deilig...kommer solen nå på denne tiden av året, blir det nok kaldt..her hos meg i alle fall...så nå har jeg slått meg til ro og koser meg med det grå milde været..))

    håper dagen din er god..)

    Klem

    SvaraRadera
  3. Hej Annika! tack för du alltid tar dig tid att skriva en kommentar! det är så roligt! jag läser alla dina inlägg,även om jag inte alltid kommenterar,bara så du vet ;) ha en fin em/kväll trots att det är så grått i dag! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  4. Härligt inlägg! Jag har också liiiite ont i ryggen men bättre att tänka positivt. Du är så bra på att förmedla positiva tankar. KRAMAR Helena

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika