måndag 19 september 2011

Solig dag....

Härlig dag..blåst lite..men vad gör det..när solen skiner!!!!!

Josefine och jag har varit på Torp idag....först satt vi på Briggen och fikade lääänge..så mysigt!!!
Sen gick vi och kikade lite i affärer..jag behöver nya kläder..men hittar igenting. Förstår inte varför...!?

Finns så mycket snygga tjocka tröjor..och koftor....!! Men för mej som inte ens klarar den minsta lilla gnutta ull...i plagg...så är det svårt! För dom flesta innehåller en liten del.
Så då blev det inget av det...toppar..ja..det behöver jag...men inte ens det hittade jag. Ja ja..blir till att gå igenom garderoben igen!!

Ist blev det ett besök på Maxi..konstigt där hittar man alltid det man behöver...och lite till!!! Nu menar jag alltså...som ni säkert redan förstått....Mat!!!

Tja det var väl dagen i stora drag! Yo har kommit fram och har det bra!!! 

Ja då har jag väl gjort min dag..och kan gå o lägga mej..hihi...nej inte riktigt än....men känns nästan...som om klockan vore mycket mera!! Kan kanske bero på när jag gick upp i morse...hihi

Nu önskar jag er alla en fortsatt underbar måndagskväll!!!

Mys...njut...och bara ha det bra!!! Glöm inte....skiljs inte..eller somna aldrig som ovänner!!! Du vet aldrig vad som kan hända!!!  Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Jag kan inte heller ha ullkläder. Då kliar man ju ihjäl sig.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Det låter som du har haft en skön dag! Jag kan inte heller ha något med ull i, inte allergisk men får lätt panik av kvaliteten ;)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Visst är de konstigt att vissa gånger hittar man inget och ibland hur mycke som helst.
    Vi har haft regn hela långa dagen ,på eftermiddagen kom den stora gula fram en sväng.
    Ha en skön myspys kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  4. Jag är likadan, det får inte vara för stickiga eller ulliga tröjor!! Du har alltid så kloka ord att skriva. Somna ovänner, nej det är nog jättedumt. Bättre lycka på nästa shoppingrunda!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika