måndag 19 september 2011

Godmorgon...el förmiddag..

Fast för mej är det väl snart eftermiddag..hihi...

Gick upp 04.00..mörkt..och regn..regn...hämtade Yohanna vid 05.00..så då bar det av till Malöga.
Första gången jag är där..vilken "gullig" om man nu kan säga så..om en flygplats!! Kändes nästan lite familjär...hihi.
Vi tog en kopp kaffe där..innan hon skulle flyga till Stockholm.

När jag kom hem..tänkte jag, att jag skulle lagt mej för att sova en stund...
Men gick inte.. låg o läste tidningen..sedan fixade jag frukost...för Mr Mys..kom på frukost!!

Nu har det iaf för en stund..slutat och regna..kanske skulle kunna bli en riktigt hyfsad dag!
Skall hämta Josefine sedan..så vi skall åka till Torp...blir en fika och sedan skall jag handla lite mat.

Fröken Mys..önskar er alla en underbar dag!
Var rädd om dej...för du är så värdefull för många!! Försök att alltid göra det bästa av varje dag..vet att det kan vara svårt. Men livet blir så mycket lättare om man försöker!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Jag var med uppe med tuppen.Bara ösregnade och bara så himla mörkt.Men visst är det grått ute idag men inte inne hos mej.Hahaha.Har tänt ljus lite överallt bara så mysigt.Ha en fin måndag.Mys och njut var rädd om dej.Höstkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. God eftermiddag(snart kväll för dej då,hihihi)Visst mins man dessa chokladkakor med koa på! Det var tider det! Hoppas du får det gott resten av dagen,här ska lagas lite storportioner av mat att ha i stugan...kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Så fint du skriver, håller med dig om att ska göra det bästa av varje dag:) Hos mig har det spöregnat och blåst idag, hoppas på bättre väder imorgon.
    KRAMAR Helena

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika