måndag 26 september 2011

Mysdag......

Vilken tur..jag blev klar med tvätten..trots strul!!
Det berodde på att vi åkte senare..än vad som var meningen..från början.

Har varit på utflykt...hihi...med Mr Mys! Tänk så kul och mysigt man kan ha det!!! Älskar det verkligen!!
Vi har bl a varit och fikat..på kondis i Kungälv! Säger då det...livet är fullt av överraskningar!!!
Tackar...för ett underbart sällskap...och för fikat!!!

Sen hem..och mötte upp Josefine, så vi har varit på Lejas och fikat. Var så skönt så vi kunde sitta ute...till att börja med.

Varit ett härligt väder...men när jag sen kom hem..började det regna, och gör fortfarande....

Ikväll skall jag hem en sväng till Pia. Alltid lika trevligt!

Önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!!

Tänd massor av ljus...koka en kopp kaffe el te...kryp upp i soffhörnan med filten runt dej..och njut...och bara ha det bra!!! För det är precis just det...som du är värd!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Bra med en mysdag.

    Jo, jag har ju hjärtsvikt och kärlkramp. Ibland när det är värre än vanligt så slår hjärtat helt fel när jag har druckit kaffe. Det är precis om om man spär på problemet väldans mycket. Jag blir helt slut för att hjärtat snurrar och slår... både fort och oregelbundet, med andnöd som tack.

    Men pulverkaffe fungerar bättre. Men nu är det ju så att bryggkaffe är godare, så NÄR JAG KAN dricka det så gör jag det hellre.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Ja tänk att man kan förena nytta med nöje på ett sådant sätt som idag..supertrevligt ;-)

    SvaraRadera
  3. Du är bra på att njuta av livet, du! Underbart! Fortsätt med det! :)
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  4. Låter som en alldeles underbar dag!
    Du kan verkligen få vardagen till att bli något extra!

    Ha en fin kväll!
    Kram Annica - vårt lilla bo

    SvaraRadera
  5. Hejsan!

    Så mysigt du och herr mys har haft det på kondis;) I Kungälv, där kommer min gubbe ifrån, mysigt ställe:)

    Ha en riktigt skön kväll!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Jag håller med att du är verkligen duktig på att se möjligheterna och ta vara på och njuta av livet.
    Det är nästan så att jag blir lite avis i bland.
    Det är du värd. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika