måndag 26 september 2011

Godmorgon....

Varit uppe läääänge......

Började morgonen med att tvätta...och idag är det viktigt med att allt funkar..för har tid nu på morgonen att passa...

Sagt och gjort laddade maskinerna..och när jag sedan kom ner för att ta hand om tvätten..vad har hänt då...
Jo den ena maskinen har blött ner liite av tvätten..resten var torr...

Satt det ngn lapp..på att den var trasig...Nej såklart inte!!
Så nu är felanm gjord...och jag är ngt stressad...eftersom..jag får köra om den..och hinner inte bli klar innan jag skall iväg.
Ja ja...får torka det i lägenheten...

Men visst är det typiskt...att det inte funkar just idag!!!

Ännu så länge en grå dag...men ser ut som om det kanske kommer att klarna upp.

Nej nu måste jag fixa det sista...skall iväg om en timma.

Fröken Mys...önskar er alla en underbar dag!!!

" Livet är inte de dagar som passerar, det är dagarna du minns " Så lev här och nu!! Njut och gör denna dag till din egen!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Hej gummis! jamen så typiskt då att det ska j----s när man ska iväg...Hoppas det reder ut sig! Jo det ska bli kul när det blir klart men mycket jobb kvar än med växthuset! kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Kul att du är med i min utlottning :O)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Hej Annika!

    Åh, fyyy så irriterande med en trasig tvättmaskin - när man räknar med att den ska funka - OCH när man dessutom har en tid att passa! Bläää!

    Hoppas du får en trevlig måndag och att allt flyter på som det ska resten av dagen!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej! kikar bara in o önskar dig en fin kväll! nu är sonen ute o kör sin moped lite "pirrigt" får jag nog erkänna!men det hör väl till kramiz Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika