fredag 16 september 2011

Gokväll.....

Solen skiner fortfarande från en molnfri himmel!!!
Vilket fantastiskt väder..det varit idag!!! Ljuvligt!!

Mötte upp Josefine på fm..så vi gick tll Lejas där Jenny, Elin och lilla Elsa mötte upp! Vi satt ute och njöt av vädret..sol, varmt och skönt!

Sen har jag fixat lite här hemma...och när det var klart gick jag ut på stan och mötte upp bästaste Karin. Är så sällan vi ses och fikar på stan...är ju för det mesta så...att jag åker hem till henne och laddar batterierna!!
Hon bor ju såå fantastiskt..och man är alltid såå välkommen när man kommer dit!!

Nu blir det slapp i soffan..och kika lite på tv...sen måste jag jag titta runt hos er..och se vad ni haft för er idag!!!

Visar lite bilder..från våran underbara Hasselbacken...är otroligt att ha detta mitt i stan..men att Bäveån..flyter igenom gör ju sitt till!!

Önskar er en fortsatt underbar fredagskväll!!

Mys..njut..i soffhörnan..och bara ha det bra!!! Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika








1 kommentar:

  1. Hallojs Mysan..Tänk att få bo så vackert, de du. Förstår om du trivs med allt det fina runt dig. Jag älskar vatten. Tänk om man finge bo vid havet, ja eller hade råd då. Ha en underbar helg hjärtat...

    Kram LIsa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika