lördag 20 augusti 2011

Underbara dag i Göteborg....

Haft en fantastisk dag med mina döttrar i Göteborg!!
Varit ett underbart väder..och såå mycket folk!! Är ju Kulturkalaset där nu.

Vad har vi då gjort heela dagen? Tja inte svårt att få tiden att gå...vi började med att fika på Cappuccino. Satt ute..och solen bara gassade...mmm...


Har ju ätit en del morotskakor i mina dar..men denna slår alla rekord! Har aldrig..ätit godare!!


 Josefines...cappuccino

 Yohannas..."lilla macka"...hihi...






Underbara döttrar....!!!

Sen gick vi lite på stan..shoppat bara lite. Köpte bl a ett påslakanset...som var lila..svart och vitt..riktigt snyggt! Passar bra..nu när mitt sovrum skall gå från vitt...till svart och lila....

Sen var jag och hämtade mina glasögon...så nu har en helt ny värld..öppnat sig för Fröken Mys!!...Skojar bara..riktigt så illa är det inte....

När jag fick på dom och gick ut ur affären..tog jag lite snedsteg..hihi...är inte van vid progressiva glasögon!
Men såhär ser dom ut iaf....
Är riktigt nöjd!!!

Tack..ännu en gång Josefine!!! För att du fick mej...att ändra till dessa bågar!!






På hemvägen stannade vi på IKEA..köpte en svart lampskärm och en vit större kruka, till mitt olivträd. Som nu pryder sin plats här i vardagsrummet!

Nu skall jag ta en stor kopp kaffe...sjunka ner i soffan och titta lite på tv:n.

Önskar er alla ...en fortsatt underbar lördagskväll!
Njut av kvällen...ta vara på varje stund...för som du vet..livet går inte i repris!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag ni verkar ha haft! Kul med döttrar ;)
    Du är säkert super snygg med dom glasögonen på! Ha en riktigt skön kväll!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Tänk vilka andra möjligheter ni har som bor i en storstad mot för oss på "landet". Jag har 23 mil till närmsta IKEA i Sundsvall. Det blir ju inte att jag åker dit för att "bara" titta, om du förstår :O) Kram Katarina.

    SvaraRadera
  3. Såna där hjårtan vill jag få till med . Hur gör man ?
    Det där med godaste morotskakan tycker jag ha hört förr hi hi :-)
    Må så gott,

    Kram kram Bittan

    SvaraRadera
  4. Halloj Mysan...

    Åh så fina mammas tjejer. Och du så snygga glasögon sen dom var helt kanon. Får nog ge upp linserna jag med och ha gnagsår på nosen. Vet du vad har faktiskt ätit morotskaka idag jag med. Allt gott till dig nu hjärtat...

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika