lördag 20 augusti 2011

Godmorgon..!

Tänk som det regnade igår...och idag är det sol..fast blåser en del. Men vad gör det! Huvudsaken är att solen visar sig!

Har avverkat min löprunda och sitter nu och njuter av frukosten!
Tänk att kaffet smakar just såå bra...på morgonen...och alldeles extra...efter just en löptur!

Skall sen om en liten stund gå och fixa till mej. Sedan hämta upp döttrarna, för vi skall åka till Göteborg.

Såå mysigt!! Kul att båda två kunde och är lediga samtidigt!
Vad skall vi då göra där....mysa...fika..kika lite i affärer..och sedan skall jag hämta mina glasögon.

Så nu är det förhoppningsvis slut på...att alla andra får läsa vad det bl a står på prislapparna!!! Ha ha...
Har ju hittills "bara" haft läsglasögon...med ett par försök med linser iof sig.
Kommer givetvis att bli lite annorlunda..men kommer säkert att bli jättebra!!!

Fröken Mys...önskar er en fantastisk lördag!

" Lev så att dina barn kan känna respekt för dig, även när de blir vuxna "

Var rädda om er och varandra...fånga och njut av dagen!!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. God morgon
    Härligt att kunna sitta ute med kaffekoppen:)
    Här regnar de idag så kaffet fick man ta inne ,men lika gott de hi hi
    Ha en trevlig dag i Göteborg.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Åh då hoppas jag ni får en trevlig dag i Götet! Tack för titten hos mej med alltid så snälla kommentarer...ja visst går allt fort,men man får tänka tillbaka på härlig sommar sen..Kramis Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika