söndag 7 augusti 2011

Godmorgon.....

För jag har bara regn...hos mej.....

Tänkte sprungit nu på morgonen..men tji fick jag...regnar!
Men sitter här..ändå och funderar...skall jag ge mej ut..trots att det regnar..?
Skall vänta lite till...se om det kanske..möjligen..kan regna lite mindre!!

Vad händer idag...då?

Skall äta frukost om en stund...sen i em, är meningen att Älskade döttrar med respektive skall komma hit på fika!
Tänkte faktiskt göra våfflor!!!

Men som alla vet..är det ibland svårt att planera saker och ting, och det verkar som om jag är inne i en sådan sväng igen!
Men vi hoppas att det blir av!!!

Lilla mamma då? Ringde Näl nu tidigt på morgonen...hon är flyttad till observ sal...
Smsade lite med henne..hon ligger med dropp...får smärtlind...och skall röntga njurarna.
Skall ringa  efter ronden och höra närmare.
Blir väl att Yo och jag åker dit en sväng, nu på fm.

Nej...nu skall jag gå och fixa frukost...löpningen verkar just nu...långt borta....:(

Fröken Mys...Önskar er alla en underbar dag.. och hoppas ni har ett strålande väder!

Idag, är ännu en dag..som har ett oskrivet blad....fyll detta blad med det bästa du kan...lev och njut här och nu! Ta vara på varje stund...och skapa din egen dag!!!
Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Tack för titten gumman...Hoppas det går bra för lilla mamma.
    Här regnar det o är HÖST verkligen!Jag hostar och gubben säger du "måste hosta upp"...Hahaha kvittar hur en vänder sej...Ha en så bra dag du kan ha nu då Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en jättefin dag och mys med döttrarna i eftermiddag! Själv ska jag försöka göra som du skriver, njuta av varje stund på min sista semesterdag! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej Annika! hoppas det går bra med din mamma! sjukhus får mig att bli illa tll mods,även om man får hjälp o är under kontroll! hälsan är a och o.kramizar till er båda/Jessica

    SvaraRadera
  4. Idag regnar det hos mig också. Första regnet på 2 veckor, så här är det välkommet ;)
    Hoppas din mamma kryar på sig, och att du har en trevlig dag.

    Kram / Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika