måndag 8 augusti 2011

Frukost mys......el..nu är det ju kväll.....

Gokväll på er!

Har inte hunnit skriva tidigare idag...känt mej liiite stressad.....

Gick upp vid 07.15 i morse...skulle precis börja göra äpplepaj...som faster och jag skulle avnjuta..till fm kaffet!
Då kom smset.....
Mr Mys..undrade om vi skulle äta frukost ihop...07.45....opps...
Tja..när han kom in genom dörren 07.50..hade jag duschat...fixat frukost..men han inte börja på pajen....

Du ser stressad ut..säger han när han kom...nähä...säger du det!!!

Efter frukosten gick jag och mötte lilla faster...så följde hon med mej hem..på kaffe och VARM äpplepaj. Den var givetvis inte klar när jag gick iväg..men på eftervärmen..var den färdig när vi kom hem.
Mmm...så gott..och med lite vaniljsås..utblandad med lakosfri grädde...:)

Tvättat...bl a överdragen till soffan..vilka fortf..inte har torkat..:(

Idag har det varit ett konstigt väder....mulet...regn..blåst och lite sol....är en försmak..ännu en gång, av vad som komma skall...HÖST!

Så var det då lilla mamma...idag har hon fått tfn inkopplad..och ja då..hon ligger kvar!

Gjort ultraljud på lever och galla..vilket  var bra!
Men lilla mamma är inte bra!!! ONT..men får ju smärtstillande....tja vad blir nästa drag? Ja vem vet...dom tror ev att det kan vara ett muskelfäste som gör ont.

Josefine ville åka dit och hälsa på..jag hade best att jag inte!! Skulle dit idag.
Men hon ville så gärna att jag skulle följa med..vilket jag gjorde!

Lilla mamma såg lite piggare ut idag...men när hon skulle äta...kunde hon inte sitta på sängkanten pga smärtan..utan fick halvsitta i sängen....

Efter besöket, åkte Josefine och jag till Överby och tog en fika. Mysigt!!

Ja...man kan undra vad detta är...klart att jag har mina funderingar...men men...vi får se om läk..kommer fram till något.

Just nu..känner jag att det räcker....först med mej själv...och inte veta om det var ngt allvarligt el inte..och nu det här med mamma!
Tycker att förra året..borde räckt för ett par år framåt!!!

Ja ja...nog om detta!!! Tur att jag är som jag är....:) och ännu en gång..alla runt mej..som verkligen är ovärderliga...och framförallt..mina ÄLSKADE döttrar!!

Nu önskar Fröken Mys er en fortsatt härlig kväll!!!

Glöm inte att uppskatta dom du har i din närhet.....säg hur mycket dom betyder för dej!!!
För jag är övertygad om..att du betyder precis lika mycket för dom!!! Kram/Annika

1 kommentar:

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika