tisdag 23 augusti 2011

Ännu en underbar dag...!!!

Vilket fantastiskt väder..även idag...sol och varmt!!! Ljuvligt!!

Yo hämtade mej på fm...så vi gick strandpromenaden..och sedan fikade vi på Snäckan. Såå mysigt!!

När jag kom hem satt jag lite på balkongen..åt bl a middag där ute..mmm...

Nu ikv gick jag strandpromenaden..igen...även fikade på Snäckan..men denna gången med Pia!

Nu sitter jag skönt tillbakalutad i soffan och kikar lite på tv:n

Önskar er en fortsatt underbar kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Njut och ta vara på livet..här och nu!!


Tog lite bilder..när Yohanna och jag gick strandpr...så håll till godo!!!













Se där ja...blogger lever sitt eget liv....bilderna kommer i helt fel ordning...sista bilden skulle vara först osv...men strunt samma...!!
Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Fina bilder :O) Härligt med strandpromenad. Jag har gått i Varberg efter den stranpromenaden och det är väldigt vackert där också, från fästningen. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  2. Oj vad jag skulle vilja bo vid vattnet, Sååå underbara bilder Mysan.. Nu ska jag sussa..

    Sov Gott och dröm Sött
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Så vackert du bor och så duktig du är som motionerar så flitigt! Här finns ett visst motstånd:) Ha en härlig e.m.
    KRAM Helena

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika