onsdag 24 augusti 2011

4 månader..kvar....!

Godmorgon på er!!

Hi hi..rubriken talar sitt eget språk...när mina döttrar läser det här..kommer dom att säga...
Men mamma då...sååå typiskt dej!!!!

Vad menar jag då? Jo...att det är 4 månader kvar tills julafton!
Den högtiden som jag älskar mest av allt! Men nog om det!!

När jag vaknade i morse..hörde jag att..hmm...det regnade..el hade gjort!
Gick upp..nej det regnade inte. På med löparkläderna..och ut.
Härlig luft..och kom..tja en liten bit..sen kom regnet!!
Inte så att det vräkte ner...men det regnade...ngt blöt..när jag kom hem.
Nu är det mulet..men regnar inte.

Nu har jag iaf..avnjutit frukosten...och läst morgontidningarna.

Idag, skall jag luncha med Lisbeth..och efter det skall jag träffa Älskade Josefine..för en fika!

Fröken Mys..önskar er alla en underbar dag!

Det oskrivna bladet väntar på att fyllas..med vad du själv hittar på, att fylla det med!
Var rädd om dej!!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Hej fröken MYS! Blev påmind på sjukhuset nyss att det är b-a-r-a 4 månader till jul.En sån trevlig tjej som tog prover o så..Det kommer gå fort serru nu till julen. Tack för kiken hos mej vareviga dag,det värmer! Ja till jul ska jag ta fram björnbären o till dej gammaldags vanij glass,mums filibaba..

    SvaraRadera
  2. Här har vi inte regn men det var bara 3 gr vid halvsex tiden i morse.
    Ja, tiden fram till jul går fort nu, funderar på att börja med julklappar redan så man slipper all stress.
    Ha en fin dag och mys.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  3. Här hos oss har det regnat och regnat men just nu håller det upp. Men igår var det en riktig bonusdag här, sol och fint och varmt.
    Och 4 månader kvar till julafton, den var ju alldeles nyss, vart tar tiden vägen?
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Här har det varit lugnt och skönt idag skolan började idag.Ska fixa mellis ute i trädgården för här skiner solen.Ha en skön onsdag rara du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika