onsdag 1 juni 2011

Juni.....

Godmorgon......

Tänk så fort tiden går! Redan 1:a juni..och sommarmånaden börjar!

Hur börjar den här då....jo med sol..varmt och givetvis blåst..men det behöver jag väl inte skriva längre!!!
Åskvädret...som skulle dra in här igår...uteblev som tur var!

Så vad händer idag, då?

Har redan varit ute och sprungit en långsväng..underbart! En del kanske funderar på...hur kan hon springa...som har såå ont i knät?
Skulle jag inte röra på mej...så skulle jag vara ännu stelare...och det gör gott för min kropp och mina lerder att röra på sig!

Nu skall jag strax avnjuta en god frukost..kaffet är redan färdigt....sen skall jag inte göra någonting...idag..bara vara!
Sitta på balkongen och njuta av det vackra vädret!!!

Önskar er alla en fantastisk dag!!! Var rädd om dej...för det finns bara en som DU! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Klart det är bra att röra på sig,jag gör inget just nu men annars promenader men r-ö-r på mig hela tiden,hihihi.Jaa va skönt för dej att njuta nu då...
    Jag skall njuta av lugnet före stormen här i vår lilla stuga. Tack vännen för alla goa slutord du alltid ger oss bloggare Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Äntligen sommar ♥ Hoppas du får en fin dag! Kram Amanda

    SvaraRadera
  3. Hej vännen !
    Ha en mysig kväll i "sommarvärmen"
    kram kram Bittan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika