onsdag 1 juni 2011

Hej hopp.......

Datorn tillbaka här igen...vilken service..och såå fort det gick!
Tackar Yo för lånet av hennes dator...!!!!

Så vad har jag gjort idag då?
Suttit på balkongen och solat lite...sen fick jag energi.....
Fixat lite..på balkongn..när jag satt där i solen så funderade jag på om jag kunde använda..bordet jag tidigare haft i vardrummet....så här nedan kommer resultatet.....

Eftersom vi även varit i Sthlm...och att det varit Mors Dag...så kommer en liten bildkavalkad....här...hihi



Humlegården...uteserv..där B och jag träffades.....




Josefine påväg ner mot Stureplan




Bloggerskan själv.....Morgonkaffe..lite kallt var det att sitta ute....



Runt Sergels torg...var olika länder representerade....ovan är det Storbritannien..med Fudge..i alla möjliga varianter...





Här har vi godis från Italien....




Humlegården igen...såå underbar park....

Stockholms maran gick precis utanför vårat hotell....




Behöver väl inte säga...att Josefine inte vill vara med på bild...haha...










Underbara Sthlm.......



 Örngottet jag fick av Yo..på Mors Dag..det pryder nu min säng....


 Armbandet fick jag av Josefine..hon hade gjort det själv...


 Fick även en stel halsring av henne




Så var det balkongen...såhär blev den....




Luktärtor och persilja.....




Målade pappas gamla stallykta vit.....




Lovar..blir inga mera bilder idag...hahaha......

Önskar er alla en fortsatt underbar onsdag!!! 
Glöm inte säga något underbart till den du tycker om...tex..hur mycket han/hon betyder för dej......!!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Hej! Gillade din vitmålade stallykta, bordet och fixet på balkongen. Kul att du blandar blommor och ätbart. Rolig läsning!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig helg du haft i Stockholm , ja de är en mysig stad.
    Jättefint på balkongen snygg lyktan blev.
    Ha de bäst
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Härlig weekend. Det är roligt att åka till Sthlm, men det är lika skönt att komma hem , tycker jag. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  4. Fina bilder! Jag gillar oxå Sthlm. Bor ju bara ca 5 mil därifrån...
    Förra året semestrade vi i i dina krokar. På Bokenäset, i ett hyrt hus. Gjorde en del utflykter till Fiskebäckskil, Fjällbacka, hamburgsund m.m. SÅÅ fantastiskt vackert! Magiskt! Trevlig helg!
    Kram/ Maria (www.wikersliv.blogspot.com)

    SvaraRadera
  5. Glömde: armbandet är jättefint! Jag gör också smycken ;)
    Maria

    SvaraRadera
  6. Gomorron!Vilka härliga bilder...Vilka fina morsdagpresenter du fick då!
    Fint på balkongen oxå,jag har blandat blommor o persilja ,lite roligt! Ha en go helg nu vännen Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika