måndag 28 mars 2011

Sol......

Underbara dag...strålande sol och +3c...fåglarna kvittrar....och det är lite vår i luften.....lite av snön som kom igår ligger kvar..men smälter nog bort idag...förhoppningsvis!!!

Startat dagen med frukostmys...är bara så ljuvligt...frukost och massa prat vid frukostbordet...länge....
Underbar start på veckan!

Nu skall jag strax gå ner i tvättstugan..min tvättid börjar om en liten stund.

Sen skall jag luncha med Marianne....efter det kommer Anki hit på en fika ..och senare i em kommer Anki L. Skall bli så mysigt...var ett tag sedan.....och som jag skrev för ett tag sedan...vart har dessa 34 år tagit vägen..som vi kännt varandra?

Önskar er alla en fantastisk dag och var rädda om er! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Vilka mysiga dagar du har.Jag blir alltid så glad när jag kikar in till dej.Vad skoj att träffa en vän man inte sett och träffat på länge.Hoppas vi får höra spännande fortsättningen.Ha det bäst rara du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Det låter som en bra måndag.:-) Kram Stina

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika