måndag 28 mars 2011

Goda vänners dag.....

Fantastiskt väder idag...men kallt i vinden......!

Tvättat...men tänk...stryktvätten hänger så fint på en stol i köket...och där får den hänga tills i morgon..inte likt mej...men har ingen lust att ställa mej nu ikv!!!

Idag har jag ringt...så nästa vecka kommer sommardäcken på...skall bli sååå skönt!!!

Lunchat med Marianne...vi hade en fundering på att sitta ute...men...nej satt inne i värmen ist.

Hem...in i tvättstugan...manglade lakan...som jag skall bädda rent med sen...mmmm. Tog upp tvätten.

Sen kom Anki...hon hade med sig fikabröd...tackar för det!!! Vi satt i solen på min nbalkong...men blev lite kallt efter ett par timmar....hihi...men vad gör man inte för "brännan"...



Nicki njöt i solen......

Sen gick jag till Östra..mötte Anki som kom från Göteborg med tåget...alltid lika mysigt att träffas!! Vi gick till Lejas och satt där ett par tim..innan hon åkte tillbaka till Gbg.

Josefine hämtade upp mej efter att Anki åkt...så vi for till Maxi och handlade....

Ja det var min dag...nu är det slapp i soffan som gäller...och skall strax se på " En unge i minuten "

Önskar er en fortsatt skön måndagskväll och var rädda om er!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket! Det vita huset är vårt, de andra är grannar. Hoppas att du har haft det riktigt bra idag. kram Annika

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Här har man inte ens funderat på att gå ut idag.
    Kom snö igår igen och svinkallt !!!!!
    ha en mysig kväll i tvsoffan.
    Kram Bittan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika