tisdag 1 mars 2011

Mars månad.....

Jaha..då var det ny månad igen...
Mulet och grått har det varit hela dagen och såå halt. Vår...är det ngn som vet vad det är...?

Idag har jag varit på vårdcentralen, fick min B12, tänk nästa gång jag skall ha den är 2:a maj...då borde det väl vara vår..el vad tror ni?!

Sen hade jag tid hos läkaren för mitt hjärta..vet ju att det slår dubbelslag samt att jag även har uppehåll...kollade allt det där 2008.
Var inte så mycket därför jag var där idag..utan för att jag blivit blå..ibland..


Hej på er....
Måste skoja till det lite...hihi. Han lyssnade noga på bl a hjärtat. Tog även trycket som var 110/70, vilket är ungf som vanligt. Sen togs en del prover bl a..lever..njurar..salthalter osv...så får vi se.
Efter vårdcent, hämtade jag Yo så vi tog en fika innan hon skulle börja och jobba. Vi han även gå en sväng på stan. Sen gick jag och mötte Lisbeth så vi lunchade.

När jag kom hem..låg detta härliga kort..börjar att bli bortskämd..med härlig post varje dag! Tackar för det!!! Skönt att det inte bara är fönsterkuvert...hahaha

Texten..passar mej väldigt bra.....

Sen har jag gjort grekisk sallad..mmm...så gott. Även hunnit med att måla lite. Men se..nu har jag ingenting mera här hemma, som jag behöver måla..tror jag. Är bäst att tillägga!

Nu skall jag surfar runt lite bland era bloggar och se vad ni har gjort idag.
Önskar er en skön kväll och var rädda om er! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att det gick bra hos läkaren.Verkar som även denna dagen varit mysig.Bara så himla fint kort.Man blir så lycklig av rolig post tycker jag.Vad gott det lät med grekisk sallad.Önskar dej en skön kväll.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej villken fin header du har ♥
    Jag är nämligen smått tossig i änglar :)
    Jobbigt när hälsan sviktar!! hoppas det ordnar sig! Ha en fin kväll! kramiz Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika