tisdag 1 mars 2011

Jag saknar dej...sååå mycket....

Fick nu ikv för mej att jag skulle gå in på min gamla blogg...
http://www.anglarnafinns.blogg.se/

Satte mej och började läsa gamla inlägg...hamnade på 25 april 2010...det var då allt började..älskade pappa...sedan 22 maj...fanns du inte längre....
Tårarna rinner ner för mina kinder och tror fortfarande inte att jag fattat att du är borta..

Tror att jag blev extra ledsen också..för jag tittade samtidigt på " Den hemlige miljonären " på tv:n.

Var rädda om er och varandra, och tänk på att ett litet ord..kan betyda så mycket!
Glöm inte att säga till nära och kära ibland..hur mycket du tycker om och älskar dom. Livet kan förändras snabbt!
Somna aldrig osams, el skiljs aldrig åt som ovänner....
Nu blev jag lite djup känner jag...men som sagt livet kan ändra sig så snabbt.

Önskar er alla en god natt och sov gott! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej Annika!
    Åh, Vilket fint o tänkvärt inlägg du bjuder oss på!
    Förstår att du blir ledsen när du tänker på din pappa...
    Jag tittade också på Den Hemlige miljonären, och tycker det är ett toppenbra program!

    Må så gott!
    Kraam Therese

    SvaraRadera
  2. Förstår dig i allt du skriver... Jag förlorade min syster för 2 år sedan .. i hjärtstopp... saknar så det värker... kram Linda

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika