lördag 26 mars 2011

Lördagsmorgon.....

Underbara dag....solen lyser från en molnfri himmel..inte en vind..termometern visar på...-1,5c.
Men vilken dag det blir!!!
Idag blir det fika ute på stan...äntligen!!!

Så annars då...tja har inte hunnit hända så mycket ännu..och vad dagen har i beredskap..det vet man aldrig..hihi.

Har avnjutit frukosten till Nyhetsmorgon...härlig start på dagen!

Ännu en gång..vilka fönster jag har..phu såå smutsiga, för att inte tala om min bil...får ta tag i detta nu under helgen. Men ännu en gång..kan inte putsa kök och sovrumsfönstren ..pga höjdskräck.

Idag skall jag träffa bästaste Anki och vi skall ta en utefika..på stan..härligt!
Skall föreviga detta på foto sedan...så ni får se hur vi hade det....!

Tänk om några månader...då ser det förhoppningsvis ut såhär.....


Önskar er alla en underbar lördag..och njut i det vackra vädret!!!
Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig lördag.Bara så gott när solen skiner.Ska snart åka till svärmor och hämta tösen sedan blir det en tur på stan och ute fika.....Önskar dej en underbar dag rara du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Ha en mysig dag, här skiner solen från en klarblå himmel. Trots att det är kallt ...ska utemöblerna få komma fram men jag fikar nog inne :-)

    Kram Bittan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika