lördag 26 mars 2011

Effektiv dag....

Älskar dessa dagar när jag får mycket gjort.....

Först träffade jag Anki...så vi gick lite genom Hasselbacken och sedan till Lejas. Vi satt ute..med filtar omkring oss....solen har skinit..men kallt och blåsigt. Men vad gör man inte för lite färg..hihi...

Frös som tusan när vi gick därifrån.......

Sen kommer min effektiva dag...hahaha......

Bakat bröd el inte jag men bakmaskinen....men det blev inte bra...så nu åker den ner i förrådet igen!
Bäst är utan tvekan att baka själv!!

Putsat vardagsrums fönstren...tvättat golven.....
Sprungit en sväng..men gud så kallt....hade lite spa..för mej själv....bl a målat naglar...fixat ögonbrynen..osv...
Sen blev det middag..och nu tog jag ett djupt andetag och sjönk ner i soffan. Frågan är om jag kommer upp här ifrån..mera idag.....!!!
Jo får nog bli en kopp kaffe.....
Sen ikväll skall jag titta på 2:a och sista delen av " Ben Hur ". Får  heller inte glömma....att sätta fram klockan 1 timma, eftersom sommartiden börjar!!!

Lite foton av idag...kommer här....


 Ser nästan ut som om det är påsk


 Underbara tulpaner som jag köpte igår..men en var av..därför blev det den lilla vasen...ovan...



 Hasselbacken med Bäveån...ringlande igenom...


 Snödropparna syns knappt...


 Inte heller Nicki....


Nu skall jag resa mej..ändå...kaffesugen....

Önskar er alla en fortsatt underbar lördag! Kom ihåg att säga något rart..till den/dom du älskar!!! Det är gratis.....!!
Kram på er/Annika

2 kommentarer:

  1. Låter som en kanomdag.Vilken energi.Jisses vad saker du har hummit med.Ha nu en skön kväll Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. He he he,,,,Finaste Nickan, gullisen !!!
    Kram från mig o nicki.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika