torsdag 8 december 2022

En lång resumé…eller Del 1..

 Godmorgon denna kalla torsdag! 

Vi har lite snö, och en del minusgrader. Skall tydligen bli mera snö idag!

Tiden går fort och tänk snart är det jul, och det är den högtid jag älskar mest av allt!

Det har ju igen gått ett tag sedan sist, och det har varit fullt upp, så här kommer en resumé av vad jag gjort!

Jag har som vanligt fikat hos goda vänner…

Bilderna kommer som vanligt huller om buller..tyvärr!!!

Här är det fika hos A-L

Här fika hos K…

Fikat hos mig i söndags….

Fikat hos A-L…

Fikat hos K…
Den här fick jag i söndags av min yngsta med familj…

Här är det fika hos mig, i söndags med döttrar och deras familjer!
Lite tröttsamt att bilderna kommer så här!

Sedan har det varit…1:a och 2:a advent…




Jag har varit i Göteborg, bott på hotell ( samma som alltid..ha ha)

Varit i Haga och fikat och självklart Jul på Liseberg…

Fika på Brogyllen, nör vi kom till Göteborg 




Fika på Brogyllen…






Brogyllen..

Alltså jul på Liseberg är så fantastiskt! Jag känner mig som barn på nytt. Såå vackert! Självklart var det lite gott att äta och dricka även där!

Var ett par ljuvliga semesterdagar!

Detta var del 1..del 2 kommer strax….

Kram Annika




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika