söndag 25 oktober 2020

Regn...och Mysmiddag här....!!!

 Go kväll!

Ingen har väl missat att vi satte tillbaka klockan natten som gick! Eller kan det vara någon som gjorde det??

Nu ett tag framöver kommer jag att tänka " men klockan är ju bara, så mycket, eller lite"! Tänkte så i natt när jag vaknade, och likaså i morse när jag gick upp. Jag skulle vilja ha en tid året runt och då vintertid!

Efter frukost och lite fix åkte jag hem till Liselotte på frukost. Så gott och mysigt! Hade tänkt att ta en promenad, men regnet vräkte ner så det fick bli bilen ist!

Sen när jag kom hem grejade jag massor, för min yngsta med sin lilla familj skulle komma på middag! Varit en så mysig eftermiddag och middagen blev god. Till efterrätt hade jag gjort björnbärspaj och....

Minisemlor....

Som sagt en så mysig eftermiddag, och nu har jag startat diskmaskinen och diskat det som inte fick plats eller det jag inte kunde diska i maskinen.

Så nu mina vänner skall jag bara slappa för jag hade idag precis som i förrgår början till migrän. Vet inte riktigt vad det kan bero på, men det är tur att det finns tabletter!

Så ha det nu så bra...
Var rädda om er och varandra! Kram Annika


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika