tisdag 25 augusti 2020

Höst känsla...!!!

 I går morse när jag var ute på min löparrunda, var luften helt plötsligt annorlunda! Klockan var iof sig strax efter 06.00 men luften kändes , precis som på hösten, hög och klar var så ljuvligt!

Vädret har ju varit fint nu ett par dagar, men som sagt inte så varmt och även blåsigt!



Kaffet smakar alltid bäst efter löpturen!
Sen har jag verkligen fått höstkänsla! Eller det har jag haft ett tag..


Så nu har jag bytt matta och överdrag på stolarna i köket!

Har haft härliga dagar och gör i princip det jag vill. Fikat och även haft Loke lite.


I fredags var det så återigen dags för fika på Stallgården, fast denna gången var det med bästa A.
Satt som vi brukar i flera timmar och löste världsproblemen!

I dag var det så dags för service på bilen. Tycker att det är så tråkiga pengar och att det skall göras varje år, tycker jag också är trist! Vet inte om det är andra bilmärken, där man också måste göra service varje år när bilen är ny?

Hur som helst när jag lämnat bilen tog jag så en morgonpromenad till Torp. Där mötte jag upp bästa A-L och så fikade vi på E H. Oj oj så längesedan jag fikade där!

Ja det händer alltid någonting, eller rättare sagt..jag ser till så att det gör det! Jag är ju en social person så jag älskar att ha mina dagar planerade! 

Sen klart att jag ibland kan känna, idag vill jag inte göra någonting och då gör jag inte det!

Nu önskar jag er alla en fortsatt fin kväll!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika