fredag 26 juni 2020

Varmt....!!!

God eftermiddag!

I dag är det varmt..hade +32 c drygt i skuggan förut! Det har varit så varmt och sol i några dagar nu...så det har blivit att jag sagt, idag är det den varmaste dagen. Men idag kan jag säga det! Fast just nu har vi mulet, men fortfarande varmt!

Kan ju säga att nätterna är inte speciellt sköna..det är så varmt och trots tvärdrag även på natten är det så varmt!
Får gärna vara varmt på dagen men inte på natten!

Nu är det faktiskt inte så många dagar sedan sist.
Jag har som jag brukar, haft Loke lite...och sedan har vi varit på Stallgården och fikat.

I går var en sådan där fantastisk dag!!

Började dagen med att träffa bästa A på Stallgården...

Jag åt en ljuvlig paj med rabarber och jordgubbar!!
Vi satt där i skuggan i flera timmar och varje varje gång säger vi..hur kan vi ha så mycket att prata om..helt otroligt!

Sen i går kväll åkte jag hem till min yngsta med familj och dit kom även min äldsta med familj!
Hade en så mysig kväll, och tänk när det blir helt spontant..då är det ännu roligare.

Så tack mina älskade döttrar med familjer för en så mysig kväll!

I morse gick jag iväg och köpte frallor och fikabröd, sedan åkte jag hem till min yngsta och åt frukost! Så mysigt! Eftersom det är så varmt, blev det bara ett par korta promenader med Loke.

Ja då var det fredag och helg igen..får väl se vad denna helg har att erbjuda!

Men nu önskar jag er en fortsatt fin dag!
Var rädda om er och varandra!! Kram Annika



1 kommentar:

  1. Härligt med sol och värme :) Det är det vi ska leva på hela vintern sen.
    Men jag kan hålla med om att det har varit lite för varmt på nätterna, tur att vi har fläkt.
    Och inte minst har jag svettats på jobbet.
    Nu har jag semester (2:a dagen) och då regnar och blåser det. Tur att det finns saker att göra inne.
    Ha det gott. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika