måndag 13 januari 2020

Bort med julsakerna ....och spontanresa till Göteborg...!!

God morgon på er!
I dag ser det faktiskt ut som om det skulle kunna bli lite sol..kanske alltså!
Annars har väl vädret varit som vanligt..grått, Blåst och regn!

Hur som helst går vi ju mot våren och visst är det underbart! Fast jag hade önskat lite snö innan dess!

Här har alla julsaker försvunnit för drygt en vecka sedan! Som jag skrivit förr, lika kul som det är att plocka fram det och pynta, lika ljuvligt tycker jag det är när jag plockar bort det!

Plocka ner alla julsakerna där de skall vara, upp med andra gardiner och städa ordentligt. Det är så ljuvligt! Så nu är mitt hem som vanligt..alltså vitt!

Ja dagarna försvinner som vanligt väldigt fort! Jag har fikat som jag brukar, och det blev en spontanresa till Göteborg på trettondagen! Hurra så kul!!

Det var min yngsta dotter som undrade om vi inte kunde hitta på någonting, jo visst självklart!!
Så jag fick bestämma vart vi skulle åka och då blev det Gbg.

 Vi började med mysfika på Fröken Olsson, och sedan gick vi lite på stan. Vädret var ju inte det bästa men det är så mysigt ändå att hitta på någonting! Framför allt med en av de två som jag Älskar mest av allt!

Blev en liten utflykt till förra veckan, men inte så långt! A-L och jag var på Göksäter, och även om jag tycker att det är så där, eller det har blivit bättre. Så är det alltid kul att hitta på någonting!

Jag har även passat denna godingen...
 Han skall ligga så nära så nära, och tänk när han kom då fick han plats i mitt knä, det får han inte nu!
Tiden går väldigt fort, och han är nu 4 månader.

Jag skall faktiskt hämta honom sedan och så skall vi hitta på någonting...blir nog en härlig promenad bl a.

I lördags bjöd jag min yngsta med familj på middag. och självklart fikade vi efter maten!
 Minisemlor och mandelmusslor!

Ja då var det ny vecka igen, och jag har lite saker planerade hela veckan, vilket jag tycker är ljuvligt!
Jag brukar inte visa bilder från mitt hem, men här är iaf några....





Men nu mina vänner önskar jag er alla en fin dag och start på veckan!
Var rädda om er och varandra! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika