måndag 8 april 2019

Den andra största dagen i mitt liv......!!!

19870408 klockan 15.41 var den andra största händelsen i mitt liv!

Då kom min Älskade Josefine till världen!

 Blev en lite komplicerad förlossning efter att du var född, jag blev sövd och förlorade en del blod.
Men vad spelade det för roll, jag var ju världens lyckligaste mamma!!

Du har sedan vuxit upp till en fantastisk dotter och du har världens finaste egenskaper! Ja du Josefine listan kan göras hur lång som helst, hur du är som person!

Du skall veta (fast det vet du redan)
Att jag Älskar dig av hela mitt hjärta!!

Så Grattis min Älskade unge på din födelsedag!!


Puss och Kram / Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika