söndag 10 mars 2019

Soliga söndag..och Två Fröknar...!!!

I går regnade och regnade det..i morse när jag vaknade hade vi lite snö!
Ligger lite lite kvar, annars har dagen bjudit på strålande sol..men det är kallt!

Då är ännu en helg snart över, undra var denna har tagit vägen? Eller förresten vart tar dagarna vägen??

I fredags förmiddag hämtade jag Karin och så åkte vi till...

 Två Fröknar och Stallgården...
 Där blev jag bjuden på kaffe och smörgås! Tackar för det igen!!
Var en mysig fika och är alltid lika trevligt att ses och prata lite!

 Fick en påse chips..Karin tyckte att den passade mig så bra! Iaf med tanke på namnet..och vet ni killen på bilden är så lik min pappa när han var liten!

Fredagskvällen var Lisa här på mat.

I går morse var det så frukost hos Lisa och vi åt den till 5 milen på skidor

Sedan var vi på IKEA och kvällen var jag där på middag och sedan var det dags för finalen på Melodifestivalen! Jag hoppades så på John Lundvik och så bra att han vann!!

När jag sedan kom hem, såg jag rubrikerna i kvällstidningarna bl a. En ny skjutning här i stan! Vederbörande blev skadad. Tycker att det händer så mycket här!

I morse var Liselotte här och sedan har jag tittat och tittar fortfarande på skidor! Spännande med skidskyttet för damer som är just nu!

Nu skall jag fortsätta att titta och önskar er alla en fortsatt härlig söndag!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika